הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


המשטרה הירוקה ביצעה פעילות אכיפה נגד תחנת מעבר בחיפה


על פי החשד, התחנה קיבלה תכולת משאיות עם פסולת ביתית בניגוד לתנאי רישיון העסק שלה שכוללים קליטה ומחזור של פסולת יבשה בלבד. במסגרת הפעילות עוכבו לחקירה שישה חשודים ונתפסו שלושה כלים ששימשו לביצוע העבירות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-06-2023



צילום המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה יצאה השבוע לפעילות אכיפה בשיתוף שוטרי מדור הגנת הסביבה ושוטרי ימ"ר חוף נגד תחנת מעבר בחיפה, אשר על פי החשד קיבלה תכולת משאיות הכוללת פסולת ביתית מדלית אל כרמל, בניגוד לתנאי רישיון העסק שלה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

תחנת המעבר רשאית, בהתאם לתנאי הרישיון, לקלוט ולמחזר פסולת יבשה, גזם ופסולת בניין בלבד. על פי החשד, בתחנת המעבר ערבבו את הפסולת הביתית יחד עם פסולת הבניין, בניגוד לתנאי הרישיון ולחוק.
 
במסגרת הפעילות נלקחו לחקירה 6 עובדי החברה, ביניהם גם מנכ"ל החברה והבעלים. בנוסף, נתפסו 3 כלי עבודה ששימשו לביצוע העבירות, וכן נלקחו מחשבים וחומרים העשויים להוות ראיות על הפעילות הבלתי חוקית שהתבצעה בתחנה.
 
הפעילות הגלויה החלה לאחר פעילות סמויה, שכללה בין היתר תצפיות באמצעות רחפן אחר משאיות שיצאו לתחנה מכיוון דלית אל כרמל. עם מתן האות, פרצו שוטרי המשטרה הירוקה ושוטרי ימ"ר חוף אל מתחם התחנה, עצרו את כלי העבודה ועיכבו לחקירה חלק מעובדי תחנת המעבר.
 
המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול נגד תחנות מעבר המפרות את תנאי רישיון העסק שלהן ותפעל בכל האמצעים שברשותה במטרה למגר את התופעה, למנוע מפגעי פסולת ולשמור על בריאות הציבור והסביבה.

» פורסם בחדשות