הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


'כאן הכל מתחבר לרווח שלך' - תערוכת אגרומשוב 2023 בסימן חדשנות טכנולוגית


אגרומשוב 2023, התערוכה המרכזית בעולם החקלאות, תתמקד השנה בחיבורים בין האנשים והתחומים שיקדמו את החקלאות באמצעות חדשנות טכנולוגית וסטרטאפים חקלאיים, במטרה להגדיל רווחיות וכדאיות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  26-01-2023



ראש העיר ירושלים משה ליאון בתערוכה. צילום: אגרומשוב

עולם החקלאות נמצא בעיצומה של מהפכה ובהתחדשות מתמדת. כבר לא רק עיסוק בקרקע ובגידול, החקלאות הפכה להייטק של ממש. סטרטאפים וחקלאות חדשנית מתקדמת, את אלו תייצג תערוכת החקלאות המובילה בישראל- אגרומשוב 2023. הזמנה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ורשימה ארוכה של חידושים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

התערוכה צפויה להתקיים גם השנה במשך יומיים, בתאריכים 26-27.6.2023 בבירת ישראל ירושלים, במסגרתה יתקיימו מושבים מקצועיים בנושאים הנמצאים על סדר היום, בדגש על חדשנות והייטק בחקלאות, מה שיכול לייצר לחקלאים יתרון ורווח.


משלחות מכל העולם בתערוכה. צילום: אגרומשוב

בלב התערוכה תתקיים תחרות TOP 10 לבחירת עשרת החידושים והפיתוחים פורצי הדרך של השנה האחרונה, שיזכו לחשיפה גדולה, בשל היות התערוכה הוותיקה מוערכת, אמינה ומקצועית.

עשרת החידושים שזכו ב 2022 ועשו פריצה משמעותית השנה בשכות הבחירה בהם:  גדר סולארית לשמירה על יישובים של חברת האנרגיה המתחדשת "טראלייט", תפוח מזן "גאלה סטרר" שהגיע מחוות מתתיהו, מהפכת הטרקטורים של חברת "בובקט", עם כלים שמותאמים לעבודה חקלאית, הרחפנים האוטומטים של חברת "ביפי אגרו", עגבניית  "קורדיאל" של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה, רימון מזן "עכו", המיני-מעמיס של בוקמן, אבטיח "פאסיניישן" של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה", צמחי וניל לגידול ביתי של משתלת "שתילי נטו" ומערכת אוטונומית להשקיה ודישון של חברת "אגרינוז".


צילום: אגרומשוב

כמו כן, בתערוכה יוקם מתחם סטרטאפים מיוחד בו יוצגו חידושים ופיתוחים בתחומי החקלאות ואיכות הסביבה, כחלק מההבנה כי חקלאות העתיד מבוססת הייטק, סטרטאפים, פיתוחים וחדשנות. בנוסף, יוצגו פיתוחים וגידולים חדשים, וטכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות.

במסגרת אגרומשוב תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, כהמשך לדיונים המקצועיים בשולחנות בוועידת ישראל לחקלאות. האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.


כנסים מקצועיים. צילום: אגרומשוב

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב: "הפלישה הרוסית לאוקראינה ועוד קודם משבר האקלים ומגפת  הקורונה הסבו את תשומת הלב של הפוליטקאים וראשי המדינות בכל העולם  לחשיבותה של  העצמאות  בתחומים קריטיים  כמו אנרגיה , מזון , משאבי טבע  ועוד . החקלאות הישראלית תמיד הייתה בחוד החנית וכעת היא עוברת תהליך של התחדשות וריענון על מנת להמשיך להצעיד את  מדינת ישראל לעצמאות בתחום המזון יתרה מכך אנו מאמינים כי לחקלאות הישראלית תרומה קרדינלית לעולם כולו. זו השנה ה 32 שהתערוכה המובילה והמקצועית בישראל תאפשר חשיפת חדשנות, חיבורים בין אנשים ועסקים וקידום החקלאות הישראלית והעולמית"

» פורסם בחדשות