הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


IDE טכנולוגיות פותחת את המטה האזורי בדובאי


חברת IDE טכנולוגיות הישראלית, מובילה עולמית בפתרונות התפלה וטיפול במים, הודיעה על פתיחת משרד אזורי חדש בדובאי, זאת בכדי להגדיל את הנוכחות באיחוד האמירויות הערביות ולספק פתרונות מובילים לטיפול במים לתעשיות מקומיות ועיריות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  11-01-2023



מחוז דובאי- מרינה. מאת A.Savin, נוצר על־ידי מעלה היצירה, FAL, ויקיפדיה

קדימה, 9 בינואר 2023  (BUSINESS WIRE) - IDE Technologies, חברה ישראלית ומובילה עולמית בפתרונות התפלה וטיפול במים, הודיעה על פתיחת משרד אזורי חדש בדובאי, IDE Meyah Water Solutions, במאמץ להגדיל את נוכחות החברה ב-MENA (המזרח התיכון וצפון אפריקה) ולספק פתרונות מובילים בתעשייה לטיפול במים לתעשיות מקומיות ועיריות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

המהלך תומך במשימה של IDE לספק מתקני התפלת מי ים, פתרונות טיפול במים מקצה לקצה וטיוב וטיהור מים לאזורים נזקקים.

"איחוד האמירויות הערביות הייתה אזור צמיחה אסטרטגי עבור IDE במשך זמן מה, ואנחנו נרגשים שיש לנו כעת נוכחות פיזית באזור", אמר מוחמד סבנה, מנהל אזורי, MENA, IDE Technologies. "פתיחת משרדים אזורית זו תשפר את היכולת שלנו ליצור קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ותגביר עוד יותר את ההבנה שלנו לגבי הצרכים הייחודיים שלהם לטיפול במים וכיצד IDE יכולה לשתף איתם פעולה לעתיד מים בר-קיימא יותר".



לאחרונה, IDE אירחה סמינר מקצועי באבו דאבי לתעשיות מקומיות וסוכנויות ממשלתיות. הסמינר, "חקור את עתיד פתרונות המים עם IDE", התמקד באתגרי המים ובפתרונות של המגזר התעשייתי והעירוני עם הרצאות ומפגשים אחד על אחד למשתתפים המעוניינים ללמוד עוד על התפלת מי ים, פתרונות יעילים וידידותיים לסביבה לטיפול במים, פרויקטים בקנה מידה גדול ועוד.

"פתיחת המשרדים שלנו בדובאי והסמינר המקצועי של IDE בחודש שעבר הם שני צעדים מרכזיים בהרחבת טווח ההגעה של IDE לאיחוד האמירויות, לתעשיותיה, לעיריות ולתושביה - מטרה ותיקה של צוות ההנהלה שלנו", אמרה ד"ר אפרת מילר, סמנכ"לית, ראש תחום טיפול במים ופיתוח עסקי, IDE Technologies. "זו רק ההתחלה עבור IDE ואיחוד האמירויות, אנו מצפים להצלחה רבה באזור עוד שנים רבות".

IDE טכנולוגיות מים, מובילה עולמית בפתרונות התפלה וטיפול במים, מתמחה בפיתוח, הנדסה, הקמה ותפעול של מתקני התפלה תרמיים וממברנות מהגדולים והמתקדמים בעולם ומתקני טיהור מים תעשייתיים. IDE משתפת פעולה עם מגוון רחב של לקוחות - עיריות, נפט וגז, כרייה, בתי זיקוק ותחנות כוח - בכל ההיבטים של פרויקטים בתחום המים ומספקת כ-3 מיליון מ"ק ליום של מים באיכות גבוהה ברחבי העולם. משרד IDE Meyah Water Solutions  ממוקם במרכז העיר דובאי, שדרות פלאזה, מגדל 1, קומה 3. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.ide-tech.com.

» פורסם בחדשות