הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנכ''לית המשרד להגנת הסביבה הודיעה על התפטרותה


גלית כהן, מנכ''לית המשרד להגנת הסביבה, הודיעה לשרה עידית סילמן, על רצונה לסיים את תפקידה אחרי 22 שנים במשרד. ''שמחה על הזכות להיות במדינה שבה ילדה משדרות, כמוני, יכולה לדמיין ולחלום שיום אחד תגיע לתפקיד כל כך בכיר ומשפיע במדינה, וגם להגשים את החלום''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-01-2023



גלית כהן. צילום: שלומי אמסלם, לע''מ

מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה גלית כהן, הודיעה היום (ב') לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן, על רצונה לסיים את תפקידה כמנכ"לית המשרד. כהן ציינה כי תדאג  להעברה מקצועית ומסודרת למנכ"ל חדש שימונה לתפקיד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

"הייתה לי הזכות לשרת את הציבור והסביבה במשרד במשך 22 שנים במגוון תפקידים, ולהגיע עד למשרה המקצועית הבכירה ביותר בשנה וחצי האחרונות – מנכ"לית המשרד. אני מכירה תודה על ההזדמנות שניתנה לי לאורך הדרך המשמעותית שעברתי. אני שמחה על הזכות להיות במדינה שבה ילדה משדרות, כמוני, יכולה לדמיין ולחלום שיום אחד תגיע לתפקיד כל כך בכיר ומשפיע במדינה. וגם להגשים את החלום", אמרה כהן.

"אני גאה לעמוד בראש משרד עם צוות מקצועי, מהמעולים שיש בשירות המדינה. בעלי מומחיות ייחודית, חדורי אמונה וערכים, שרואים את האינטרס הציבורי והסביבתי לנגד עיניהם בכל אשר ילכו".

כהן ציינה במכתבה: "כמנכ"לית המשרד, העלינו את נושא משבר האקלים לסדר העדיפויות של הממשלה והמדינה; נושא שמירת הטבע, המגוון הביולוגי ושיקום הנחלים קיבל את המעמד המגיע לו; תקציבים משמעותיים הופנו לנושאים הללו ובמיוחד לרשויות המקומיות, כך שיוכלו לתת מענה לתושבים; הכנו רפורמה ברישוי שתאפשר קפיצת מדרגה בסטנדרטים הסביבתיים בעולם של סיכונים וזיהומים סביבתיים וגם אסדרה של הפעילות התעשייתית; המשכנו במדיניות קוהרנטית לטיפול בפסולת וגיבוש שיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות במטרה להקים מתקנים מתקדמים; לא השארנו אף אחד מאחור – וגם נתנו כלים ותקציבים לחברה הערבית במסגרת התוכנית התקדימית. תם, ולא נשלם".

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "אני מודה לגלית על שנות שירות ציבורי מצוינות ומאחלת לה בהצלחה בהמשך. גלית היא עובדת ציבור מסורה, מקצועית, שהובילה את המשרד להישגים מרשימים. נמשיך יחד עם הצוות המקצועי שבמשרד לפעול יחד על מנת להביא להצלחות משותפות למען בריאות הציבור והסביבה בישראל. יש אתגרים רבים לפנינו, וביחד נעשה ונצליח".

» פורסם בחדשות