הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


יחזקאל ליפשיץ מונה לתפקיד מנהל רשות המים


ליפשיץ בעל ניסיון רב במשק המים ובמהלך השנים קידם את התוכנית הממשלתית להתמודדות עם תקופות בצורת וכמו כן את הרפורמה המקיפה בחברת מקורות. השרה אלהרר: ''אל קו הסיום הגיעו שלושה מועמדים מצוינים מהם בחרתי לקדם איש מקצוע עתיר נסיון מהמשרד''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-06-2022



מנהל רשות המים יחזקאל ליפשיץ, צילום: משרד האנרגיה

ממשלת ישראל אימצה בישיבתה השבועית את המלצת שרת האנרגיה קארין אלהרר, למנות את יחזקאל ליפשיץ לתפקיד מנהל רשות המים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

ליפשיץ בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל עסקים ותואר שני במינהל עסקים, מימון ושיווק מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא בעל ניסיון רב במשק המים ומשמש בכתשע השנים האחרונות כסמנכ"ל תשתיות אנרגיה ומים במשרד האנרגיה וכחלק מתפקידו שימש גם כחבר מועצת רשות המים. בשנת 2020 כיהן ליפשיץ  כמנכ"ל בפועל של משרד משאבי המים.

במהלך השנים, קידם את התוכנית הממשלתית להתמודדות עם תקופות בצורת, אשר כללה בין היתר, את הכפלת יעד ההתפלה לשנת 2030, ייעול משק המים וצעדים  נוספים, וכן קידם את הרפורמה המקיפה בחברת "מקורות".

קארין אלהרר, שרת האנרגיה: ״משק המים הישראלי הוא מהמובילים בעולם, בין היתר, ביכולות התפלת והשבת מים. זהו משק מפותח, אך כזה שמביא עמו אתגרים רבים לאור הביקוש הגובר והחשש מירידה בכמות המשקעים. הליך האיתור לתפקיד מנהל רשות המים, בהובלת מנכ״ל המשרד, התנהל בצורה מקצועית ואל קו הסיום הגיעו שלושה מועמדים מצוינים מהם בחרתי לקדם איש מקצוע עתיר נסיון  מהמשרד. אני בטוחה כי יחזקאל ליפשיץ יוביל את רשות המים בצורה מקצועית אל מול האתגרים עמה היא מתמודדת ויקדמה לעבר השגת יעדיה״.

» פורסם בחדשות