הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שיח מדיקל מדווחת על הסכם ייצוא קנאביס הגדול בתולדות החברה


החברה שהינה מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, תייצא לאוסטרליה בהיקף של 2 טון ובתמורה כספית הנאמדת בעשרות מיליוני שקלים עד סוף 2022. יוגב שריד מנכ''ל שיח מדיקל גרופ: ''גאים לעמוד בחזית הייצוא מישראל עם מוצרים איכותיים אשר זוכים לביקוש רב''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  11-04-2021



צילום: באדיבות חברת שיח מדיקל גרופ

גבעת חן, 11 באפריל 2021, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת על חתימת הסכם מסגרת לייצוא קנאביס רפואי ללקוח באוסטרליה בהיקף של 2 טון עד סוף 2022.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

לפני כחודש סיפקה שיח תפרחות קנאביס מזן "בלאק" ו"קוש-דן" בהיקף של 120 ק"ג ללקוח האוסטרלי, לאור הצלחת מוצרי החברה בשוק האוסטרלי, הלקוח ביקש להוסיף את אחד הזנים הוותיקים והמוצלחים של שיח בעשור האחרון "תכלת" ובימים אלו החברה קיבלה את אישורי הייצוא ל- 180 ק"ג נוספים של הזנים "בלאק", "קוש-דן" ו"תכלת" אשר עתידים להישלח בשבועות הקרובים.

החתימה על הסכם המסגרת, תואמת את הערכתה של שיח כי היקף הייצוא לאוסטרליה יגדל משמעותית וזאת בעקבות שביעות הרצון הגבוהה מצד הלקוח האוסטרלי אשר מכיר בניסיון הרב של שיח ובאיכות מוצריה. בהתאם לתנאי הסכם המסגרת, שיח תשמש ספק בלעדי של קנאביס רפואי מישראל עבור הלקוח האוסטרלי.

בכדי לעמוד בתקני הייבוא במדינות השונות משתפת שיח פעולה עם חברת פנאקסיה לייצור מוצרי קנאביס בהתאם לדרישות תקן EU-GMP, בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים. עד כה דיווחה החברה, בדצמבר 2020, במסגרת שיתוף הפעולה, על השלמת יצוא שמנים לגרמניה, שהינה הסמן הימני לאיכות בשוק האירופי וכן על יצוא לקפריסין. הרחבת פעילות היצוא בשיח, מתווספת להמשך צמיחת פעילות החברה בשוק הישראלי ומהווה הבעת אמון נוספת באיכות המוצרים של החברה.

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "אנו גאים לעמוד בחזית הייצוא מישראל עם מוצרים איכותיים אשר זוכים לביקוש רב. בימים הקרובים אנו צפויים להשלים ייצוא בהיקף כולל של 300 ק"ג לשוק האוסטרלי מתחילת השנה. אנו מאמינים כי החתימה על הסכם המסגרת תאפשר לנו להגדיל עוד יותר את כוחנו בשוק האוסטרלי ולפעול להמשך הגדלת היקפי הייצוא. במקביל להצלחתנו באוסטרליה אנו פועלים בכדי לבסס את כוחנו באירופה עם שיתופי פעולה והקמת תשתית תפעולית מתקדמת ביוון."

טומי הופרט (Tommy Huppert), מייסד ומנכ"ל Cannatrek, מסר: "אנו מזהים ביקוש גובר באוסטרליה למוצרי הקנאביס האיכותיים של שיח, בדגש על הזנים 'בלאק' ו'קוש-דן', ופועלים כדי להבטיח המשך אספקה ורצף טיפולי למטופלים שלנו. אנו עדים להצלחת הזנים של שיח בישראל והמשלוח הראשון שביצענו נסך בנו את האמון והביטחון בחברת שיח ובמוצריה, והוביל לחתימת הסכם מסגרת בהיקף משמעותי, שאני מאמין כי יהווה פתח להסכמים נוספים בהמשך".

שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.

כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.

פורסם בחדשות