הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מדריך לגינון הביתי: משרד החקלאות מזמין לסדרת הרצאות בזום - ללא עלות


סדרת ההרצאות תעסוק בגידול צמחים במרפסת, בגינה הביתית ואפילו על אדן החלון - החל מבחירת סוג הדישון, ועד לכמות המים שהצמח צריך כדי לשרוד. מהרו להירשם - מספר המקומות מוגבל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-02-2021



צילום: שלומית קידר - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

תמיד חלמתם לגדל תות בבית? שואלים את עצמכם כל הזמן למה העציץ שהרגע קניתם שוב לא שרד? לא יודעים כמה מים הפטרוזיליה שעל אדן החלון צריכה? משרד החקלאות יוזם סדרת הרצאות חדשה בכדי לעשות לכם סדר בכל מה שקשור לגינון הביתי ולתת לכל הגננים החובבים כלים לגידול צמחים בבית.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

אין דבר משמח יותר מטבע ירוק וקרן שמש עוטפת. לצערנו, בתקופה האחרונה בעקבות מגפת הקורונה, לטייל בחופשיות ברחבי הארץ וליהנות מהצבעים ומהפריחה לא כל כך מתאפשר לנו. מתוך הגעגוע לטבע, הציבור הישראלי וכך גם ברחבי העולם, חזר להתחבר לטבע הביתי, לגידול העציצים והירק במרחב הפרטי. עם העלייה בהתעניינות בכל הקשור לגידול צמחייה ביתית, תבלינים, ירק, עצי נוי ועוד, שירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) במשרד החקלאות יזם הרצאות מקוונות במטרה להנגיש את המידע לציבור הרחב.

סדרת ההרצאות שיחלו במהלך חודש פברואר ויתקיימו ללא עלות, יעסקו בהיבטים השונים של גידול צמחים במרפסת, בגינה הביתית ואפילו על אדן החלון. החל מבחירת סוג הדישון, ועד לכמות המים שהצמח צריך כדי לשרוד. ההרצאות המקצועיות, יקנו כלים מקצועיים ויאפשר להפוך את התחביב שהתפתח בתקופה האחרונה אצל רבים, למקצוע של ממש. ההרצאות יכללו בין היתר תכנים מקצועיים בנושאים שונים כמו: סוגי ומאפייני הגינה הביתית, טיפים ורעיונות לתכנון הגינה, איך מכינים את הקרקע, ירקות בגינה הביתית, תבלינים בגינה הביתית, עצי הדר בגינה ועוד. ההשתתפות בהרצאות היא כאמור בחינם מספר שבועות. על בסיס כל הקודם זוכה.
להרשמה:  לחצו כאן
מספר המקומות מוגבל ל-1,000 הנרשמים הראשונים

חגי שניר, מנהל שירות ההדרכה והמקצוע (שה"מ) במשרד החקלאות: "בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים החלו לפתח תחביב חדש בתחומי הגינון וגידול הירקות. לאו דווקא כדי להפיק כמות ירקות שתספק משפחה, אלא יותר כפעילות משפחתית הממלאת את היום. בעקבות זאת, אנו מקבלים פניות רבות של אזרחים, עם שאלות מקצועיות, כיצד יהיה הכי נכון לטפל בצמח אותו החליטו לגדל בחצר הבית, במרפסת או אפילו על אדן החלון. לכן, החלטנו לפתח את סדרת ההרצאות הזאת, כדי להעניק כלים פרקטיים ומקצועיים ולאפשר לציבור ללמוד את התחום ואפילו להפוך אותו למקצוע".

פורסם בחדשות