הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קנדוק הפכה ליצרנית הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל


החברה בבעלות אינטרקיור קיבלה רישיון קבע למתקן הדרומי בהיקף מסחרי משמעותי ביותר. במתקן הושקעו משאבים רבים בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות בכל שלבי הגידול והייצור. קנדוק נמצאת בעיצומו של מחזור גידול שלישי וצופה להתחיל בשיווק המוצרים ברבעון הראשון של השנה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  01-01-2021



Image by 7raysmarketing from Pixabay

חברת אינטרקיור (ת"א: אנקר) מדווחת כי חברת הבת בבעלות מלאה (100%) קנדוק קיבלה רישיון קבע למתקן הדרומי בהיקף מסחרי משמעותי ביותר, אשר הופך את קנדוק ליצרנית הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

רישיון הקבע מאת היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות (היק"ר) לריבוי וגידול צמחי קנאביס ועיבוד תפרחות וצמחים בתנאי איכות IMC-GAP במתקן הגידול של קנדוק בדרום הארץ מצטרף למערך הייצור הכולל גם את המתקן הצפוני של קנדוק ומתקנים נוספים בעולם הפועלים עם החברה בשיתוף פעולה אסטרטגי.

האתר הדרומי הינו אתר רחב היקף מהגדולים בעולם המתפרס על שטח כולל של 170 דונם. במתקן הושקעו משאבים רבים בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות בכל שלבי הגידול והייצור, זאת בכדי לעמוד ברמות האיכות הגבוהות של מוצרי קנדוק. פיתוח האתר הדרומי מבוצע באופן מודולארי בהתאם להתפתחויות הרגולציה הנוגעות לייצוא קנאביס רפואי מישראל. רישיון הגידול ניתן לשלב A של הפרויקט בשטח כולל של כ-30 דונם. בהתאם להתפתחות השווקים בעולם ובהתאם להתפתחות רגולציית הייצוא, החברה תמשיך לבחון את הצורך בפיתוח חלקים נוספים במתקן הגידול עד למימוש מלוא היקף הייצור באתר.

קנדוק השלימה בהצלחה מחזור מסחרי שני ונמצאת בעיצומו של מחזור גידול שלישי. קנדוק צופה להתחיל בשיווקם של המוצרים בתחילת רבעון ראשון 2021. להערכת החברה, בהתאם להסכמי האספקה עליהם דיווחה החברה ובכפוף לעמידה באיכות הגבוהה ובדרישות היק"ר, השיווק המסחרי של תוצרת המתקן הדרומי צפוי להגדיל את היקף הייצור ואת הכנסות החברה.

חברת קנדוק הינה אחת מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, העוסקת במשך למעלה מ-13 שנים במחקר, טיפוח, ייצור, גידול, יבוא יצוא ושיווק קנאביס רפואי איכות לעשרות אלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה ופעילות בארץ ובעולם.

קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקן מוביל ומשמעותי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם. קנדוק מיישמת אסטרטגית צמיחה ומגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית בארצות בעלות רגולציה תומכת והשקיעה רבות בהגדלת כושר הייצור בארץ ובעולם ובהשבחת מתקניה לעמידה באיכות הגבוהה בהתאם לנדרש בשווקי היעד. מערך הייצור של קנדוק כולל את המתקנים הגדולים והמתקדמים בישראל המגדלים ומייצרים קנאביס רפואי באיכות הגבוה ביותר וכן באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים, מספר רב של מתקנים בחו"ל מהם המתקנים המובילים בעולם הפועלים גם בתקן EU-GMP. כושר הייצור המקסימלי של מערכי הייצור עומד כיום על מעל ל-100 טון קנאביס רפואי באיכות גבוהה. קנדוק השקיעה משאבים רבים בבניית תשתית הפצה משמעותית בארץ ובעולם וחתמה הסכמי אספקה ארוכי טווח עם החברות המובילות בענף המסתכמים במאות מיליוני שקלים.

קנדוק פועלת בשיתוף פעולה אסטרטגי ובלעדי עם החברות הבינלאומיות המובילות Tilray, Organigram, Aphria, Charlotte's Web והתאגיד האורגוואי Fotmer. ההסכמים האסטרטגיים עם החברות הגדולות בעולם מבססים ומדגישים את המוניטין והיכולות של קנדוק בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, המבוססת איכות גבוהה ומיתוג בשווקי היעד המרכזיים באירופה, לצד צמיחה מהירה בשוק הקנאביס בישראל. בנוסף מנהלת קנדוק תוכנית מחקרים קליניים על מוצריה בתקן GMP, מהם 10 מחקרים קליניים שאושרו ע"י היחידה לקאנביס רפואי במשרד הבריאות לרבות מחקר קליני Phase III שמתנהל בימים אלו במרכז רפואי מוביל בישראל.

אינטרקיור הציבורית, החברה האם של קנדוק המחזיקה ב-100% ממניותיה, דיווחה ברבעון השלישי של 2020 על תוצאות שיא עם צמיחה מואצת של פי 8 במכירות הרבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ושל יותר מפי 2 בהשוואה לרבעון הקודם. במהלך הרבעון השלישי המשיכה מגמת הביקושים גבוהים לקווי המוצרים האיכותיים של קנדוק. החברה סיפקה כמות שיא של מוצרי קנאביס רפואי, וזאת בין היתר, במסגרת הסכמי האספקה המחייבים עליהם חתמה החברה המסתכמים בכ-32 טון קנאביס רפואי לתקופה מצטברת של עד שלוש שנים. החברה נערכת להמשך צמיחה מסחרית מואצת בפעילותה ולעמידה בביקושים הגוברים.

פורסם בחדשות