הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ארגזי הפירות החדשניים - יותר תכולה בפחות כסף


פיתוח חדשני של ארגזי פירות שנעשה בשיתוף בין תאגיד 'צמח אבוקדו' וחברת 'קרגל', מוזיל את עלות המשלוח של הפרי באופן משמעותי. מנכ''ל צמח אבוקדו אבי אייזנברג: ''שמח שהצלחנו להביא בשורה משמעותית לתחום ייצוא הפירות. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם חברת 'קרגל' יוביל בתי אריזה אחרים בישראל לאמץ את הפיתוח החדש''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-11-2020



הארגזים החדשים, צילום: יח''צ - באדיבות צמח אבוקדו

בתי אריזה רבים היו שמחים למקסם את נפח התכולה של ארגזי הקרטון בהם מייצאים את הפרי, תוך שימוש בכמה שפחות אריזות. פיתוח של יצרנית הקרטון 'קרגל' בשיתוף תאגיד 'צמח אבוקדו' מביא איתו משב רוח חדש ומרענן, עם שיווקן של אריזות קרטון חדשות, שפותחו בניסיון להתאים את המוצר לצרכים והרצונות של כל המעורבים בתהליך הייצור - החל מהחקלאים שבשטח, וכלה באורזים עצמם ועד למשווקים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

הארגזים נכנסו לשימוש לפני כשלוש שנים בבית האריזה של צמח אבוקדו, ומאז פעל הצוות המשותף לאיתור אתגרים ותקלות, ויזם שיפורים ומיטוב. בסופו של דבר הושק הארגז החדש שהינו בעל יתרונות של חוזק והגדלת הנפח הפנימי. התהליך החל בשינוי המבנה הפנימי, שתרם להוזלה משמעותית במחיר הקרטון והגדיל את כוח ההעמסה שלו ב-25%, והמשיך בהנמכת גובהו אשר מאפשרת הכנסה של כמות גדולה יותר של פרי בכל משטח, מה שמוזיל משמעותית את עלויות המשלוח לחו"ל. באריזה אוטומטית יתרון השינוי במבנה בולט אפילו יותר, שכן בשיטה זו הפרי נכנס בקלות יותר ואינו חוטף פגיעה מהדפנות.

אבי אייזנברג, מנכ"ל 'צמח אבוקדו': "כתאגיד המייצא למספר רב של מדינות בעולם פרי מקומי, ישראלי ואיכותי אנו מחויבים לסטנדרטים ותקני איכות בינלאומיים. מלבד זאת, אנו מציבים לעצמנו מדי שנה כמטרה לעבוד בשיפור מתמיד, ואני שמח שהצלחנו להביא בשורה משמעותית לתחום ייצוא הפירות. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם חברת 'קרגל' יוביל בתי אריזה אחרים בישראל לאמץ את הפיתוח החדש".

פורסם בחדשות