הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מלך הבריכות: עלייה של מאות אחוזים בצריכת הבאס הטרי בישראל


הישראלים מגלים את דג הבאס - מ-140 טונות לפני שש שנים ל-700 השנה, והצפי לשנתיים הבאות הוא כ-1000 טונות. במסגרת קמפיין חדש, קובי אוז מחדש את הלהיט 'פרח השכונות' שהפך ל'מלך הבריכות'. ויש גם מתכונים !

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  07-09-2020



קובי אוז, צילום: בן פלחוב

בשנים האחרונות חלה עלייה של מאות אחוזים בצריכת הבאס הטרי בישראל. בשנת 2014 עמדה הצריכה השנתית של באס ישראלי טרי על כ - 140 טונות. בשנת 2020 עומדת הצריכה השנתית של דג זה אצל הצרכן הישראלי על כ - 700 טונות ובשנתיים הקרובות היא צפויה לעלות ללמעלה מ - 1000 טון בשנה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים הצטרפו אלינו לפייסבוק

ארגון מגדלי הדגים בישראל עומד בשנתיים האחרונות מאחורי המותג "דג ישראלי טרי", הכולל את המגוון העשיר של דגי בריכות הגדלים בארץ, ומשווק דגי איכות טריים מתוצרת מקומית לשוק הישראלי.

הזמר והיוצר קובי אוז, נבחר להוביל את הקמפיין החדש של ארגון מגדלי הדגים בישראל אשר מקדם את דג הבאס הישראלי הטרי ויכלול חידוש לשיר "פרח השכונות", בגרסה המחודשת "מלך הבריכות". הקמפיין, שעלה לאוויר בשבוע שעבר, כולל תשדירי פרסומות בטלוויזיה, רדיו ורשתות חברתיות בהובלת חברת התוכן Peach.

צבי פלוטניצקי, סמנכ"ל בחברת התוכן peach: "מרגש מאד להיות חלק מקמפיין נרחב ומשמעותי עבור ארגון מגדלי הדגים במטרה לקדם את דג הבאס הישראלי. אנחנו גאים להוביל אסטרטגית מהלכי תוכן ופרסום עבור הארגון וקידום הקנייה של מזון טרי ישראל, כל זאת בזכות הקשר המיוחד עם לקוח נועז שמוכן לייצר מהלכים שאינם שגרתיים, קומיים ודווקא בתקופה כזו, כשכולנו פשוט צריכים להעלות קצת חיוך על הפנים.


ליאור סרבסטיין, מנהל הפרסום והשיווק בארגון מגדלי הדגים: "הישראלי חובב הבישול היום נע כל הזמן בין גפילטע פיש מסורתי וחריימה לוהטת לסביצ'ה מרעננת, בין מזרח למערב, בין המטבח של אמא וסבתא למנות שף וגורמה ביתי. הבס הישראלי הטרי הוא דוגמא מצוינת לכך - זהו דג מעודן ואיכותי שזכה בצדק לכינוי "מלך הבריכות". הביקוש לו הולך ועולה בהתמדה והוא עשה את המעבר מדג של מנות יוקרה ל'מביני ענין' במסעדות, גם אל המטבח הביתי והמשפחתי של בשלנים בכל הארץ".

קובי אוז: "אני מת על דגים. אוכל, מבשל ומארח עם דגים ולכן נראה לי מאוד טבעי להוביל את הקמפיין לבאס הישראלי. אנחנו ממש לפני החגים והתקופה הזאת היא גם לא פשוטה לכולנו. במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, אני חושב שזו הזדמנות טובה לכל עם ישראל לשדרג את שולחן החג ולפרגן לעצמנו דג באס ישראלי, משלנו".

ומה יכול להיות יותר נכון מדג ישראלי אדיר ? מלך הבריכות! הבאס! טעים, עדין, טרי עסיסי, איכותי ומתאים לכל שולחן לכל סגנון ולכל בישול. דג משלנו ומהדה-בסט של התוצרת! בארגון מגדלי הדגים דגו לכם מתכונים מעולים של באס ישראלי טרי בכל הצורות: על הגריל, בתנור, מטוגן, מבושל, נא, על המנגל, מטריף חושים… אז יאללה, למה אתם מחכים? אל תאכלו את הראס, תאכלו את הבאס, מלך הבריכות. לכל המתכונים לחצו כאן - https://freshisraelifish.org/bass

פורסם בחדשות