הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נחום איצקוביץ ימונה לתפקיד מנכ''ל משרד החקלאות


איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות במשרד הכלכלה ולשעבר ראש מועצת עמק חפר, הוא המועמד של שר החקלאות אלון שוסטר. איצקוביץ יחליף בתפקיד את שלמה אליהו שמונה ע''י השר לשעבר אורי אריאל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-06-2020



המנכ''ל הנכנס נחום איצקוביץ ושר החקלאות אלון שוסטר, צילום: באדיבות דוברות לשכת השר

נחום איצקוביץ, המכהן היום בתפקיד מנהל הרשות להשקעות ופיתוח התעשייה והכלכלה במשרד הכלכלה, ימונה בקרוב לתפקיד מנכ"ל משרד החקלאות. כך הודיע היום (ג') שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר.  הוא יחליף בתפקיד את שלמה אליהו שמונה ע''י השר לשעבר אורי אריאל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לפייסבוק

איצקוביץ, תושב מושב אומץ, בעל תואר ד"ר מאוניברסיטת סורבון בפריז, כיהן בעברו כראש המועצה האזורית עמק חפר, ושירת את מדינת ישראל בשורה של תפקידים בכירים במשרדי הממשלה השונים, ביניהם כמנכ"ל משרד הרווחה והשירותים החברתיים, מנכ"ל משרד התיירות ומ"מ יו"ר רשות החדשנות.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, מסר: "אני מכיר את נחום איצקוביץ שנים רבות, ויש לי הערכה גדולה לאישיותו ולפועלו. נחום הוא אדם מוכשר, עם רקורד ארוך ומוצלח של שירות הציבור הישראלי במגוון רחב של תחומים. בנוסף, הוא איש התיישבות המכיר היטב את אתגרי החקלאות והמרחב הכפרי. אני שמח שהסכים להצטרף אליי כשותף לדרך, ובטוח שנצליח להוביל את משרד החקלאות להישגים מצוינים."

פורסם בחדשות