הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ארגון מגדלי הפירות: קיים מלאי עצום של פירות בכל הארץ


הישראלים מסתערים על רשתות השיווק, אך בארגון מגדלי הפירות בישראל מבקשים להרגיע ואומרים: ''אין מחסור בפירות ואין מקום לבהלה. בתי האריזה עובדים מסביב לשעון במטרה לספק תוצרת חקלאית לרשתות השיווק באופן רציף''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-03-2020



צילום: - ארגון מגדלי הפירות בישראל

בהלת הקורונה: אם גם אתם חוששים שהפירות והירקות יאזלו בשווקים וברשתות השיווק בימים הקרובים, מנכ''ל ארגון מגדלי הפירות ירון בלחסן מבקש להרגיע: "בתי האריזה עובדים במלוא המרץ ובכל הכוח, במטרה לספק תוצרת ישראלית טרייה לרשתות השיווק אופן רציף, תוך התמודדות עם ההנחיות החדשות של משרד הבריאות'' את הדברים אמר בלחסן במהלך סיור שערך היום (ב') בבתי אריזה ושיווק של פירות בצפון הארץ.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים הצטרפו אלינו לפייסבוק

''אני קורא לעם ישראל לא להיבהל, קיים מלאי גדול של פירות בצפון ובדרום, חדרי הקירור מלאים בתוצרת מקומית והחקלאים ערוכים לספק פירות איכותיים לתקופה ממושכת". הוסיף בלחסן.


אסף קרת, מנכ"ל חברת השיווק בראשית אמר: "בתי האריזה בגליל והגולן נערכים לשיווק תפוחים טריים ואיכותיים של חקלאי ישראל לרשתות השיווק ולחברות הסיטונאיות. בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, פיצלנו את המשמרות על מנת לעבוד בשתי קבוצות קטנות, מה שיאפשר עבודה במרווחים, על פי הנחיות משרד הבריאות. הודות לחקלאים ולעובדים המסורים שלנו אני בטוח כי נוכל לספק את התוצרת לתושבי מדינת ישראל, למרות האתגרים וחוסר הוודאות. במטעי הפרי כבר נערכים לעונה ואנו מקווים לימים שקטים ובריאים".

פורסם בחדשות