הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנשה שלום נבחר לכהונה נוספת כמנכ''ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן


ההחלטה למינוי לקדנציה נוספת, התקבלה פה אחד באופן תקדימי על-ידי כל חברי אסיפת הבעלים. מנשה (מנש') שלום מילא תפקידים ניהוליים רבים ומגוונים במהלך השנים, ופעל רבות לחיזוק תאגידים שונים - בדגש על תחום החדשנות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  10-12-2019


Responsive
מנשה (מנש') שלום, צילום: באדיבות צמח מפעלים

באספת הבעלים שהתקיימה בשבוע שעבר, נבחר מנשה (מנש') שלום לקדנציה נוספת של 5 שנים לתפקיד מנכ''ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן. ההחלטה אושרה בהתאם לנוהל מינוי וקדנציות, ובאופן תקדימי, התקבלה פה אחד ע''י כל חברי האספה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

מנש', חבר קיבוץ תל קציר, נשוי ואב לארבעה, מילא תפקידים ניהוליים רבים ומגוונים במהלך השנים ביניהם: מרכז משק של קיבוץ אשדות יעקב איחוד, יו"ר קיבוץ עמיעד, מנהל אגף המטעים (פירות והדרים) במועצת הצמחים, מנכ"ל "צמח בננות" ועוד.

במהלך כהונתו כמנכ"ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן, פעל מנש' רבות לחיזוק התאגידים השונים בדגש על תחום החדשנות. בין יתר הישגיו בחמש השנים החולפות נמנים - בניית קואליציה לחדשנות עם השותפים צמח מפעלים המכללה האקדמית כנרת, בית החולים פורייה, המועצה האזורית עמק הירדן ויישובי האזור והקמת החברה המשותפת "צמח כנרת השקעות ופתוח בע"מ" בהשקעה כוללת של 50 מיליון ₪ שנועדה להביא לשינוי פני האזור באוריינטציה של חדשנות בחקלאות. בנוסף, הקמת תאגיד מרכזי לצומח, "צמח תוצרת חקלאית" המשותף לצמח מפעלים, צמח אבוקדו וצמח בננות, הקמת ביה"ס החקלאי "צמח בראשית" בשיתוף פעולה עם המועצה ומשרד החינוך, שיתוף פעולה עם ביה"ח פוריה ואימוץ המחלקה הגריאטרית של בית החולים במסגרת הפעילות הקהילתית של הקבוצה.

החלטת המינוי לקדנציה נוספת אושרה בהתאם לנוהל מינוי וקדנציות ולאחריה אמר מנש': "אני גאה במיוחד בכך שהעשייה שלי היא פועל יוצא של דיון אסטרטגי פתוח, רחב ושקוף שנעשה בהשתתפות חברי הנהלת צמח ומשקי ביחד עם נציגי המשקים. חשוב לי גם להבהיר שלביצוע שותפים היו"ר טל ישועה, הסמנכ"לים של צמח ומשקי עמק הירדן, ומנהלי התאגידים."

פורסם בחדשות