הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


לראשונה: משלחת חקלאית מישראל תשתתף בתערוכת האקספו בדובאי


התערוכה היוקרתית מהווה הזדמנות להציג את הטכנולוגיות הישראליות פורצות הדרך. יו''ר התאחדות האיכרים דובי אמיתי: ''יכולותיה ומיצובה של ישראל כפורצת דרך רלוונטיים גם לרצונותינו לפתוח את המסחר ולייצר שיתופי פעולה כלכליים עם מדינות המפרץ שיתרמו לחקלאים וליחסים הבינלאומיים של ישראל''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  31-10-2019


Responsive
מימין: דובי אמיתי, ישראל כץ ושי חג'ג', צילום: באדיבות התאחדות האיכרים ומרכז המועצות האזוריות

בחודש אוקטובר 2020 תיפתח בדובאי שבאיחוד האמירויות, התערוכה הבינלאומית היוקרתית בה מציגות מדינות העולם את ההישגים הטכנולוגיים שלהם. האקספו נחשב לאירוע השלישי בחשיבותו בעולם, אחרי האולימפיאדה והמונדיאל.  התערוכה תיפתח באוקטובר ותימשך כחצי שנה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

בחודש אפריל האחרון הודיע משרד החוץ כי ישראל תשתתף ב World EXPO 2020  בדובאי.  במשרד מסרו כי הם "שמחים על ההזדמנות לשתף מרוח החדשנות והיזמות הישראלית ולהציג חידושים וטכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחומים שונים כגון חקלאות, מים, רפואה וטכנולוגיות מידע. תערוכות האקספו הן מקום מפגש, שבו אנשים מרחבי העולם חוברים ומנצלים את כישרונותיהם להתמודדות עם אתגרים משותפים ולקידום החברה. אנו שמחים לקחת חלק ביוזמה חשובה זו".

לקראת התערוכה , נפגש שר החוץ ישראל כץ, עם יו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג', ויו"ר התאחדות האיכרים, המכהן גם כיו"ר הנהלת המגזר העסקי, דובי אמיתי.

יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'ג': "החקלאות הישראלית היא מן המפותחות בעולם וישראל רושמת לזכותה פיתוח של טכנולוגיה חקלאית פורצת דרך המעוררת עניין בעולם כולו. ישראל כבר כוננה שיתופי פעולה מרשימים עם מדינות בעולם בתחום החקלאות ואני מאמין כי נוכל ליצור קשרים גם עם מדינות ערביות בתחום הזה החיוני לכולנו".

יו"ר התאחדות האיכרים בישראל, דובי אמיתי: "מדינת ישראל הפכה בשנים האחרונות לפורצת דרך ואחת המדינות המובילות בעולם בענף החקלאות. יכולותיה ומיצובה ככזו רלוונטיים גם לרצונותינו לפתוח את המסחר ולייצר שיתופי פעולה כלכליים עם מדינות המפרץ שיתרמו לחקלאים וליחסים הבינלאומיים של ישראל".

בפגישה סקר בפניהם השר כץ את הסטטוס של תכנית "מסילות השלום" שיזם בהיותו שר התחבורה, במסגרתה תונח רשת מסילות רכבת שתחבר את ישראל למדינות המפרץ דרך ירדן. השר הסביר כי הוא ממשיך עם התוכנית בכל הכוח כשר חוץ וכי הוא מאמין שהתוכנית תצא לפועל בפרק זמן סביר.

השלושה סיכמו להוביל את המגזר העסקי והמרחב הכפרי במשלחת לאקספו ולייצר תכנית עבודה אסטרטגית לקראת מימוש תכנית הרכבת של השר כץ.

פורסם בחדשות