הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חודש האזרח הוותיק: סיורים מסובסדים בשמורות טבע ובגנים הלאומיים


המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים יקיימו במהלך חודש נובמבר סדרת סיורים מסובסדים לאזרחים ותיקים, במבחר שמורות טבע ובגנים הלאומיים, במחיר של 40 ₪ למשתתף. מומלץ להירשם מראש

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-10-2019


Responsive
צילום : עמית לבקוב רשות הטבע והגנים

כמידי שנה, לרגל חודש האזרח הוותיק, המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים יוזמים שורת פעילויות וסיורים מסובסדים, ייחודיים ומותאמים לאזרחים ותיקים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

הפעילויות והסיורים יתקיימו מידי יום שלישי (בתאריכים 5, 12, 19 ו-26 בנובמבר) בגנים הלאומיים כוכב הירדן, חמת טבריה, ציפורי, קיסריה, אפולוניה, בית גוברין, תל אשקלון, תל באר שבע ובשמורת הטבע נחל תנינים.

הסיורים יצאו מנקודות איסוף ופיזור ברחבי הארץ ויכללו הסעה, כניסה לאתר, וסיורים מודרכים לרגל חודש האזרח הוותיק במחיר מסובסד של 40 ₪ למשתתף.

קבוצות הטיול של האזרחים הוותיקים מאורגנות על ידי המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים, כאשר ההרשמה לפעילות הינה עצמאית על ידי כל אזרח ותיק המעוניין לסייר, באמצעות אתר המשרד לשוויון חברתי www.mse.gov.il או פנייה למוקד רשות הטבע והגנים בטלפון 3639*.  מספר המקומות בכל פעילות מוגבל, לכן מומלץ להירשם מראש.

ברשות הטבע והגנים מציינים כי בשנת 2018 השתתפו מעל 15,000 אזרחים ותיקים בסיורי "שלישי בטבע" שאורגנו על ידי המשרד לשוויון חברתי ורשות הטבע והגנים מתוכם כ-4,000 אזרחים ותיקים טיילו במהלך חודש נובמבר – חודש האזרח הוותיק.

המטרה בחודש זה, הוא להגיע גם לאלו שפחות מורגלים ונוהגים לטייל ולאפשר להם לצאת אל אתרי הטבע והמורשת היפים והמרהיבים בנוחות וזמינות מירבית. כמו כן, יושק קמפיין שיווקי, הקורא לאזרחים הוותיקים לקחת חלק בסיורים.

מיזם "שלישי בטבע" הוא חלק ממכלול תכניות שהמשרד לשוויון חברתי מוביל ליצירת חיי חברה, פעילויות פנאי משמעותיות ומיזמים להפגת בדידות עבור אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל: "האזרחים הוותיקים מתמודדים עם שורה של אתגרים, כשאחד מהעיקריים שבהם היא הבדידות. בארבע השנים האחרונות יזמנו שורה ארוכה של פרויקטים מפיגי בדידות, כשאחת מגולות הכותרת של עשייתנו בתחום הייתה מתיחת הפנים למיזם שלישי בשלייקס והפיכתו לשלייקס פלוס – לא רק בימי שלישי, לא רק בבתי הקולנוע. במסגרת זו, הקמנו את מועדון הלקוחות שלייקס פלוס, המאפשר לכל אזרח ותיק חברות בחינם המעניקה עשרות רבות של הטבות. כמו כן, לכל אורך השנה אנו מקיימים נופשונים ייחודיים, מופעים ועוד. סיורי 'שלישי בטבע' הם חלק חשוב ומרענן בבשורת החיוניות של המשרד לשוויון חברתי עבור האזרחים הוותיקים. אני קוראת לכל האזרחיות והאזרחים הוותיקים לקחת חלק בסיורים ובמועדון, ובכך להצטרף לרבבות אזרחיות ואזרחים ותיקים שכבר עשו זאת".

שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים: "רשות הטבע והגנים גאה מאד להיות חלק מהפרויקט המדהים של המשרד לשיוויון חברתי למען האזרחים הוותיקים של מדינת ישראל. הנגשת היציאה לשטח ויצירת חווית ביקור טובה הם המעט שאנו יכולים להגיש לאלו שתרמו כל כך הרבה למען המדינה לאורך השנים. מניתוח המשובים של שנה קודמת מובטח שגם השנה יהנו האזרחים היקרים הללו מן הפעילות המשותפת ויוסיפו שנות חיים ובריאות".

פורסם בחדשות