הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קנט מחדשת את ביטוח המשתלות לעונת 2019/2020


ביטוח המשתלות מגן על ההשקעות הכבדות הכרוכות בהקמת המשתלה, מכסה נזקים כתוצאה מפגעי מזג האוויר, ונותן למגדלים מענה ביטוחי לשתילים, המבנים והציוד

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-10-2019


Responsive
שתילי אבוקדו, צילום: באדיבות - משתלת גלעד רייכנברג

בדרך כלל כשמדברים על הנזקים שגורם מזג האוויר לחקלאות, נדמה כי מדובר בנזקים הנגרמים לגידולים בשטחים הפתוחים - כמו למשל במטעי פרי או בגידולי ירקות בשטחים פתוחים. אולם, מזג האוויר שהופך לקיצוני יותר ויותר בשנים האחרונות, גורם לנזקים גדולים גם למבנים וחממות ולגידולים הגדלים בהם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

בקנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, עומדים לצד מגדלי המשתלות במטרה לספק להם רשת ביטחון דינאמית ולמזער את היקף הנזקים הכבדים העלולים להיגרם להם.

רכישת ביטוח משתלות חשובה על מנת להגן על ההשקעות הכבדות הכרוכות בהקמת המשתלה. ביטוח המשתלות מכסה נזקים כתוצאה מקרה, ברד, שיטפון, סערה ואש ונותן למגדלים מענה ביטוחי לשתילים, ייחורים, צמחי מיכל ("מוגמרים"), המבנים וציודם. בנוסף, ניתן לרכוש ביטוח לכיסוי המבנים כולל היריעות הגמישות.

מבחינת עלות תועלת, אין ספק בכדאיותו של ביטוח זה ומומלץ לבעלי המשתלות שלא להסתמך על חסדי שמים או על המזל. עלות הביטוח נמוכה אולם במקרה של נזק למשתלה, ביטוח זה מצמצם פגיעה כלכלית שעלולה להגיע לסכומים גבוהים.

פורסם בחדשות