הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חברת דאסו סיסטמס לוקחת את הפיתוחים בתחום החקלאות צעד אחד קדימה


הפלטפורמה של החברה הוטמעה לאחרונה בציוד של חברת Claas, אחת מיצרניות המיכון החקלאי המובילות בעולם. השימוש בפלטפורמה בתחום הציוד החקלאי וההנדסי המיכאני, יכול להקל על הקשיים הכרוכים באסטרטגיית ניהול המוצר החל משלב הפיתוח וכלה בייצור ובשירות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-08-2019


Responsive
באדיבות: CLAAS KGaA mbH

יצרנית הציוד החקלאי Claas הטמיעה לאחרונה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של חברת 'דאסו סיסטמס' לצורך בניית מכונות חכמות ובעלות יעילות אנרגטית.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

מדובר בפלטפורמה דיגיטלית אחת מבוססת ענן ומשותפת לכל התחומים, הן בתחום החקלאות והן בתחום ההנדסי מכאני, המספקת גישה מהירה לידע הרחב של החברה בזמן אמת ולאורך כל מחזור החיים של המוצר.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא לידי ביטוי את הצורך בתגובה טכנולוגית מתקדמת ואת הפיתוחים והשינויים הרבים החלים בתחום הציוד החקלאי. כיום כבר לא ניתן להסתפק בחיבור בין מחלקות ומערכות שונות על מנת להשיג את החדשנות הנדרשת בשוק הציוד התעשייתי ובענף הציוד החקלאי בפרט.

"שוק הציוד החקלאי העולמי משתנה במהירות רבה, תוך כדי שילוב IOT בקצב בלתי יאמן ויצירת מכונות עוד יותר חכמות'' אומר פיליפ ברטיסול, סגן נשיא ציוד תעשייתי, דאסו סיסטמס. ''כדי להשיג רמה כזאת של חדשנות בעידן הנוכחי של שינויים דינמיים, חברות חייבות לפעול ביעילות וכפירמה חכמה ומאוחדת. זה למעשה מה שפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE מאפשרת ל-CLASS. לכן יש צורך בפלטפורמה דיגיטלית אחת המאפשרת שיתוף פעולה בו זמני בזמן אמת, על מנת לזהות ולפתור בעיות בשלבים מוקדמים ולשתף לקוחות וספקים ביצירת החוויה הסופית. בניגוד למערכות שונות אשר לוקות בחוסר סנכרון ארגוני, פלטפורמה זו מהווה יעילות וחסכון בזמן, שכן המידע לגבי המוצר זהה לכל הגורמים ואין צורך לתחזק אותו שוב ושוב, מאחר שאין כפילויות מידע.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו זמינה לרכישה בארץ וניתן לשלב אותה במערכות שונות של ציוד חקלאי. עצם השימוש בפלטפורמה זו בתחום הציוד החקלאי, יכול להקל על הקשיים הכרוכים באסטרטגיית ניהול המוצר החל משלב הפיתוח וכלה בייצור ובשירות, ובכך לייצר ציוד ממוקד העונה על צרכי הלקוחות והספקים כאחד תוך שקיפות מלאה לגבי תהליך הייצור.

יתרון זה עשוי לחסוך עיכובים ובעיות שונות המתעוררות לרוב במהלך התהליך, שכן המידע שקוף וגלוי לכל הגורמים הרלוונטיים לאורך כל התהליך כולו. עצם השימוש במערכת דיגיטלית בענן בתחום הציוד חקלאי אף מהווה חסכון כספי בכל הקשור ליצור אב טיפוס של מכשיר כזה או אחר, שכן הפלטפורמה מאפשרת יצירת תאום דיגיטלי, הליך החוסך זמן רב והוצאות כספיות רבות.

פורסם בחדשות