הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


בפעם העשירית בתל-אביב: מדע על הבר 2019


מדובר בסיפור הצלחה מהדהד, ששינה את הרגלי הבילוי והכניס מרכיב חדש, מקורי ובלתי צפוי לחיי הלילה בעיר הגדולה. ''מדע על הבר'' מהווה מודל לחיקוי, וארגונים רבים – בארץ ובעולם הולכים בעקבות מכון ויצמן למדע ומקיימים אירועים שונים על הבר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  19-05-2019




זה יקרה ביום רביעי, 12 ביוני, בשעה 20:30 ב-51  ברים נבחרים בתל-אביב. עשרות מדעניות ומדענים בכירים ממכון ויצמן למדע, ומספר תלמידות ותלמידי מחקר מצטיינים, ישוחחו עם הבליינים על השאלות המדעיות הפתוחות ועל החיים "על הקצה" בחזית המדע העולמית.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

הנה כמה שאלות, לדוגמה: כיצד צמחים מקבלים החלטות? האם אנדרואידים חולמים על כבשים רב-ממדיות? מהי מערכת היחסים המורכבת של המוח עם העתיד? האם נצליח אי פעם "להקליט ולשדר" ריחות? מהם מעגלי מוח-עולם? ומהי אובייקטיביות? האם תיתכן זהות אמינה ברשת? ומה זה אומר על עתיד הדמוקרטיה? האם המחשב יכול להתאהב? למה אפשר לראות את הבלתי נראה דווקא באנטארקטיקה? האם אפשר לחזור הביתה בשלום ממסע אל יחסי זמן-מרחב-אדם? איך אפשר להאט את ההזדקנות? איך אפשר לדעת מראש שריח מסוים יהיה נעים וריח אחר לא? למה אנחנו לא מבינים (עדיין) את היקום? איך לכוון את השעון הביולוגי להצלחה בעידן המודרני? מהם, באמת, סודות המטריקס? האם הנייר באמת סובל הכל?

מכון ויצמן למדע רואה לעצמו חובה וזכות לחלוק את הידע המדעי, ואת תחושות ההתלהבות מההרפתקה הגדולה של הרחבת הידע האנושי. זו הפעם העשירית שמדעני המכון מביאים את בשורת המדע לברים בתל-אביב, והפעם ה-14 במניין הארצי. מדובר בסיפור הצלחה מהדהד, ששינה את הרגלי הבילוי והכניס מרכיב חדש, מקורי ובלתי צפוי לחיי הלילה בעיר הגדולה. "מדע על הבר" מהווה מודל לחיקוי, וארגונים רבים – בארץ ובעולם הולכים בעקבות המכון ומקיימים אירועים שונים "על הבר".

מדע על הבר בשיתוף "טיים אאוט תל-אביב"’, עיריית תל-אביב-יפו, ובית-הספר חמד"ע, תל-אביב.
הכניסה בחינם בהזמנת מקום מראש.
מספר המקומות מוגבל
לרשימה המלאה ולמספרי הטלפון להזמנה - לחצו כאן