הנגב הפך בשנים האחרונות למעצמה של גידול זיתים, אבל החקלאים מתקשים להתמודד עם העלייה במחירי המים והודיעו שהם נאלצים לעקור 15 אלף עצי זית. ''אין שום הצדקה להחזיק מטעי זיתים בנגב''
מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה 03-12-2014
🍪
האתר משתמש בעוגיות
אנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית הגלישה, ניתוח תנועה והצגת פרסומות מותאמות.