את האבוקדו שאתם קונים בסופר בכמעט 14 שקלים לק''ג האיכרים מוכרים לרשתות ב-4 שקלים לק''ג. למה הרווח הגדול הזה ? צפו בראיון עם נציג המועצה הישראלית לצרכנות אהוד פלג ונשיא התאחדות האיכרים דובי אמיתי: ''זה הרבה יותר מתרמית, הייתי קורא לזה סחיטה באיומים''
תכנית הבוקר של קשת 14-11-2013
🍪
האתר משתמש בעוגיות
אנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית הגלישה, ניתוח תנועה והצגת פרסומות מותאמות.