עובדי תנובה צפויים לשבש מהבוקר את אספקת מוצרי החלב לצפון, וירחיבו בהמשך את השיבושים לשאר חלקי הארץ. הוועד: ''ההנהלה רוצה להרוויח בלי לתגמל". ההנהלה: "הם לא מבינים שאין לאן לרדת''
אורנה יפת ומיקי פלד, כלכליסט 26-3-2012
כבר שבוע שעובדי תנובה אינם מייצרים קוטג' - מוצר שנמכר בכ־10 מיליון שקל בשבוע. מאז יום שלישי שעבר הופסק גם שיווק השוקו, והחל מאתמול לא מייצרים יוגורט יופלה. מהבוקר יחלו חלק מהעובדים בשביתה של 24 שעות, היום בצפון, ביום שלישי במרכז וביום רביעי בדרום, וצפויים שיבושים רבים באספקה.
הפסקת הייצור הובילה ליצירת עודפים גדולים. חלק מהעודפים מוסטים לייצור מוצרים אחרים, וחלק מהחלב מיובש והופך לאבקת חלב. את החלב העודף תנובה מוכרת למחלבות המתחרות, אך כושר הייצור של טרה ושטראוס מוגבל ובשלב זה הן כבר עובדות בייצור מלא.
🍪
האתר משתמש בעוגיות
אנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית הגלישה, ניתוח תנועה והצגת פרסומות מותאמות.