מאות מעסיקים ישראלים הוצפו בתביעות מצד עובדיהם הפלסטינים לשעבר. למרות שלחלקן אין ביסוס, הם נוטים לשלם במקום ללכת למשפט
יובל גורן, nrg מעריב 9-2-2011
תופעה חדשה מדירה שינה מעיניהם של מעסיקים ישראלים רבים. המדובר במאות תביעות, חלקן על סך של מאות אלפי שקלים, שהוגשו בחודשים האחרונים לבתי הדין לעבודה בשם פועלים מעזה, אשר הועסקו בישראל בשנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000 בעבודות חקלאות, בניין ותעשייה.