התנועה הקיבוצית לשר אריאל: ''החקלאות הישראלית בנתה את המדינה, לא להפך''
בעקבות הפרסומת המזמינה את אזרחי ישראל לתערוכה לציון שבעים שנות חקלאות, כתב מזכ''ל התנועה הקיבוצית לשר החקלאות: ''החקלאות איננה בת שבעים, אלא לפחות בת 120. קיבוצינו עיצבו את גבולותיה, חקלאינו השליטו בה את הריבונות, התעלמות מן העובדות האלה מוכיחה קוצר ראיה היסטורי ואולי אף כוונה לשכתב את ההיסטוריה''
מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה 03-04-2018
צילום: דורון לב - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה
70 שנות חקלאות ? מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר פנה במכתב לשר החקלאות אורי אריאל בבקשה כי ידאג לתקן את הנאמר בפרסומת שהפיץ משרדו ולפיה "החקלאות הישראלית קיימת שבעים שנה".
"בימים אלו מפורסם באמצעי התקשורת כי המשרד בראשותך מזמין את אזרחי ישראל לאירוע לציון "שבעים שנות חקלאות" בחג הפסח. כידוע לך, החקלאות בישראל איננה בת שבעים, אלא לפחות בת 120''.
''לא זו אף זו - לא המדינה בת ה-70 בנתה את החקלאות, אלא החקלאות היא שבנתה את המדינה. קיבוצינו עיצבו את גבולותיה, חקלאינו השליטו בה את הריבונות, התעלמות מן העובדות האלה מוכיחה קוצר ראיה היסטורי ואולי אף כוונה לשכתב את ההיסטוריה". כתב מאיר לשר החקלאות אריאל.
🍪
האתר משתמש בעוגיות
אנו משתמשים בעוגיות לשיפור חוויית הגלישה, ניתוח תנועה והצגת פרסומות מותאמות.