הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טעם הטבע – פסטיבל תבלינים וטעמים


משתלות יגור מזמינות את הציבור לפסטיבל "טעם הטבע" אירוע שכולו טעמים, ריחות וצבעים, שיתקיים ביום שבת ה-12/6/10 במתחם המשתלות, בקיבוץ יגור. הכניסה חופשית


תאריכים: 10-6-2010

משתלות יגור מזמינות את הציבור לפסטיבל "טעם הטבע" אירוע שכולו טעמים, ריחות וצבעים, שיתקיים ביום שבת ה-12/6/10 מהשעה 9:00 עד 19:00, במתחם המשתלות, בקיבוץ יגור. הכניסה חופשית.

"טעם הטבע" אירוע התבלינים השנתי של משתלות יגור הינו פסטיבל קולינרי המציג את מיטב שילובי התבלינים במטבח המקומי. במהלך האירוע יערכו במקום סדנאות בישול ואלכוהול, יוקמו דוכני תצוגה ודוכני מכירת אוכל ביתי והכל בתוך שוק תבלינים אותנטי וססגוני, שיוקם במתחם המשתלות.

בין שבילי המשתלה ובגינות התבלינים יוצבו דוכני מכירה שיציעו שיציעו למבקרים אוכל ביתי ממטבח "המסעדה של אמא", על הבמה המרכזית יערוך השף אייל פינקלשטיין, מבעלי קייטרינג Como, סבב סדנאות ריחות טעמים ותבלינים ויציג הכנת מגוון מנות על טהרת עשבי התיבול והתבלינים, אריאל לייזגולד זוכה תחרות הברמנים של פינלנדיה, ידגים הכנת קוקטיילים קלאסיים עם טוויסט מתובל ובנוסף, תקיים העמותה לפירות אקזוטיים תצוגה ייחודית של פירות נדירים ותעביר הרצאות על אופן הגידול והשימוש בזנים ייחודיים.

המשתתפים בסדנאות יוזמנו לחבור אל המנחים בהכנת המתכונים השונים תוך כדי שיחה זורמת על כל מנה או קוקטייל, הסיפור מאחוריהם ומרכיביהם. בתום ההדגמה יועברו המנות והקוקטיילים שיוכנו לטעימת כלל המשתתפים.

גלעד יפה, מנכ"ל משתלות יגור: "המטבח הישראלי משלב את צמחי התבלין כמעט בכל מנה וצמחים אלה הם הנמכרים ביותר במשתלות. "טעם הטבע" מזמין את מבקרי הפסטיבל ליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים וכמובן להמשיך ולהתנסות בגידול צמחי תבלין בבית ושילובם במטבח הפרטי".

במהלך פסטיבל טעם הטבע יתקיימו מבצעי מכירה מיוחדים במשתלות יגור