הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



שישי משפחתי בחבל יתיר


בילוי שישי עם כל המשפחה בחודשי הקיץ בחבל יתיר, בין מדבר לכרמים ושדות מוריקים, אתרי מורשת ונוף אנושי מיוחד במינו. בואו להינות מחגיגת חקלאות, טבע ונוף, מורשת, אומנות, אוכל ויין

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה - תיירות כפרית
תאריכים: ימי שישי 17 ביוני עד 29 ביולי 2022


יין וגבינות מול הנוף. צילום: באדיבות יקב לה פורה בלאנש

בגובה של כ- 1000 מטר מעל פני הים, בין מדבר לכרמים ושדות מוריקים, חבוי לו חבל ארץ נדיר ולא מוכר. חבל יתיר הוא ריאה ירוקה ענקית טובלת בפריחה עוצרת נשימה, שילוב בין יער ומדבר בשלל צבעים, יינות משובחים, אתרי מורשת ונוף אנושי מיוחד במינו.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

במהלך חודשי הקיץ, בין התאריכים ימי שישי 17 ביוני עד 29 ביולי 2022 מציעים בתיירות חבל יתיר מדי יום שישי, מגוון פעילויות מהנות לכל המשפחה, המאפשרות להכיר את הטבע, החקלאות, האומנות, המורשת, והקולינריה המקומית של האזור.

ביער יתיר, היער הנטוע הגדול בישראל, יתקיים יריד חקלאות מקומית, עם פירות יער, מגוון ירוקים, פרחי לבנדר ועוד, לצד מוזיקה חיה, פיצות בעבודת יד וגלידות, שאפשר לשבת ולאכול במקום. ובסוסיא הקדומה, אתר מורשת לאומי מרתק, יקיימו מדי שישי סיורים מודרכים במקום, עם הסברים על האתר, מופע אור קולי מרהיב ועוד. לא רחוק משם, בישוב סוסיא, יקיימו מדי שישי סדנאות נגרות זוגיות או משפחתיות, בסטודיו Simart, מהן תוכלו לצאת עם רהיט ייחודי שיצרתם בעצמכם.


טיול ג'יפים. צילום: באדיבות דני במדבר

חובבי הטיולים יוכלו לצאת לטיולי ג'יפים מודרכים עם נקודות תצפית מרהיבות, ביער יתיר עם מטיילים חבל יתיר ובמדבר יהודה עם דני במדבר. ולמי שרוצה קצת להתרענן בחום של הקיץ, המעיינות הצלולים עין אבידן בתעניאל והבור באביגיל פתוחים לרחצה, ללא תשלום.


עין אבידן, צילום: תיירות חבל יתיר

וכמובן שאי אפשר בלי קולינריה. מדי ים שישי יפעל בסנסנה פוד טראק "מעלה עשן", המושך אליו מבקרים מרחבי הארץ, ומציע מגוון בשרים משובחים הישר מהמעשנה, לצד אווירה טובה ונוף משגע. מי שמעדיף את ארוחת הצהריים של שישי דווקא חלבית, יוכל להצטרף לבופה ישראלי עשיר ומגוון מול נופי המדבר בקפה רונאל במצפה יאיר.


קפה רונאל. צילום: עומר הרפז

וגם היין מקבל מקום מכובד. ביקב דרימיה בסוסיא יקבלו את המבקרים עם מוסיקה חיה, יין טוב, פיצות ואווירה טובה, וביקב לה פורה בלאנש ביתיר יערכו סיורים ביקב וטעימות יין וגבינות.

שישי משפחתי בחבל יתיר
ימי שישי 17 ביוני עד 29 ביולי
לפרטים נוספים:  1599-57-57-58 I goyatir.co.il

 פורסם במדור תיירות