הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל השקד - גליל בורוד לבן


פסטיבל פריחת השקד מזמין אתכם לחוויה מרהיבה שמתרחשת רק פעם בשנה! בואו לטייל, להתרגש וכמובן להצטלם בין המרחבים הפורחים של הכרמים שצובעים את האופק בחגיגה ורודה לבנה. ולחוויה גלילית אותנטית מושלמת - הפסטיבל מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה - תיירות כפרית
תאריכים: מרץ 2022


פסטיבל השקד - גליל בורוד לבן. צילום: דוברות גליל תחתון

פריחת השקדיות בגליל נמצאת בשיאה ואתר "פסטיבל השקד – גליל בורוד לבן" מנגיש לקהל המבקרים את מיקומי החלקות הפורחות של מטעי השקדיות אשר משתרעות על אלפי דונמים ויוצרות מחזה מרהיב של חגיגה ורודה לבנה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים ? הצטרפו אלינו לווטסאפ / טלגרם / פייסבוק

הפסטיבל הינו אירוע מרחבי והוא אינו תחום במרחב או בזמן. אתר הפסטיבל מאגד תחת קורת גג אחת נוחה ונגישה את מרחבי השקדיות, בתי העסק באזור ומסלולי הטיול השונים. לא נדרש רישום או תשלום כללי כל-שהו אלא רק מול בתי העסק והאטרקציות עצמן.

מטרתו המרכזית של הפסטיבל היא להנגיש לציבור הרחב את פריחת השקדיות המדהימה במלוא הדרה ויופיה ובתוך כך לחזק את העסקים המקומיים, זאת בדומה לאירועי פריחה שונים בארץ ובעולם. באירועים צפויים להשתתף אלפי מבקרים ומטיילים וקהל היעד הוא משפחות המתגוררות מחוץ לאזור הגליל ושאינן נגישות בדרך כלל למרבדי פריחת השקדיות.


פסטיבל השקד - גליל בורוד לבן. צילום: דוברות גליל תחתון


הפסטיבל מציע למבקריו מגוון פעילויות ומוצרים לכל המשפחה:

- סיורים רכובים בין שקדיות פורחות במשאית ספארי, נהיגה עצמית ברכבי קלאבקר וכמובן סיורים רגליים קצרים עם תחנות עצירה לצילום, וסיורים מודרכים ואינטראקטיביים.

- סדנאות מוצרי שקד, פארק אטרקציות עץ מודרני, מתחם אטרקציות ייחודי של דבש דבורים בכלל וצוף שקדים בפרט.

- מגוון עסקים מקומיים: שקדים ומוצרים מבוססי שקדים של מפעל תוצרת השקדים מהגדולים בישראל, יינות מקומיים, זיתים, שמן זית ועוד.

- מרכזי מבקרים: מוזיאון "חצרות האיכרים" בכפר תבור והמרכז למורשת הצ'רקסית בכפר כמא.

- אוכל: מגוון מסעדות ודוכני פודטראקס במיקומים מרהיבים, מארזי ארוחות לפיקניקים ועוד.

- בתאריכים 4-5 במרץ יתקיים הפנינג לכל המשפחה בפארק המעיין בכפר תבור

פרטים נוספים:  באתר הפסטיבל


 פורסם במדור תיירות