הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל הצלילה בים האדום


3 ימים של חגיגת צלילה באילת, תחרויות צילום תת ימי, צלילת ניקיון, סשן צילום אופנה תת מימי, סדנה לצלילה חופשית, תערוכה אינטראקטיבית, מסיבות אוזניות, שיעורי יוגה ומדיטציה מול החוף, הפעלות לכל המשפחה ועוד, ההשתתפות ללא תשלום

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 4-6 בנובמבר 2021


פסטיבל הצלילה בים האדום, צילום: נועם קורטלר 

מחליפים את המסכות: פסטיבל הצלילה RED SEA DIVING, חוזר לאילת בחודש נובמבר, בתחילת החורף המדברי, בתקופה הנחשבת לטובה ביותר לצלילה בים האדום- העושר התת ימי, הטמפרטורה של המים ומצב הרוח של הדגים, כולם מעידים על תקופה מדהימה לצלול בה.

זו שנתו השנייה, לאחר שהפסטיבל הקודם התקיים לפני הסערה הגדולה שפקדה וכמעט החריבה לגמרי את רצועת החוף של אילת ב2019, וקצת לפני פרוץ הקורונה.


לאוהבי הים והצלילה - למקצוענים וגם לאוהבי השנירקול, צילום: נועם קורטלר

פסטיבל הצלילה בים האדום הוא פסטיבל חובה לכל אוהבי הים והצלילה, המציע עשרות פעילויות המתאימות גם לצוללנים מקצועיים, וגם לאוהבי השנירקול, באחד מאתרי הצלילה הנחשבים בעולם.

הפסטיבל שם דגש על אהבת הים ושמירה על אוצרות הטבע שלו ועל הסביבה הימית, ובמהלכו יתקיימו מבצע ניקוי חופים וצלילת ניקיון תת ימי המונית.


צלילה במפרץ אילת, צילום: נועם קורטלר

במהלך כל יום, תתקיים תערוכת צילומים מהעולם התת הימי שתוצב על קרקעית הים ואורחי הפסטיבל מוזמנים לצפות בה על ידי צלילה בשנירקול בחוף אלמוג. כמו כן ייערכו סדנאות צלילה בנושאים: צלילה חופשית, צלילה טכנית וצילום תת ימי, הקרנות צילומים וסרטים תת ימיים, שעות 'הפי-האוור' בכל שקיעה, מסיבות צוללים, הופעה של יקיר ששון, סולן להקת רבע לאפריקה, שמשיק מופע סולו חדש, ערב קבלת שבת ועוד המון.


תערוכת צילומים מהעולם התת הימי בחוף אלמוג, צילום: נועם קורטלר

בנוסף, תיערך תחרות צילום תת ימי מקצועית עם פרסים יקרי ערך, כשהפרס הראשון הוא סט ציוד מלא וטיול צלילה באיים המלדיביים בשווי כולל של כ 20000₪! ההשתתפות בתחרות היא בהרשמה מראש, ובתשלום של 150 ₪ והעברת התמונות עד לתאריך 21/10.

במהלך ימי הפסטיבל תתקיים תחרות נוספת נושאת פרסים, שבה אפשר להשתתף בצלילה או בשנירקול. ההשתתפות בתחרות זו היא ללא תשלום, אך בהרשמה מראש, עד לתאריך 21/10.

פסטיבל RED SEA DIVING אילת

4-6 בנובמבר. ההשתתפות ללא תשלום
לפרטים מלאים על כל הפעילויות: www.redseadivingfestival.com
בין הנרשמים והמשתתפים יוגרלו פרסים יקרי ערך כמו ציוד צלילה, קורסי צלילה וטיולי צלילה.
הפסטיבל מתקיים בתמיכת התאגיד העירוני לתיירות אילת.

פורסם במדור תיירות