הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל כדורים פורחים 2019 בצפון הנגב


מגוון כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם יכסו את שמי צפון הנגב בחגיגה משפחתית עם שלל פעילויות - אקרובטים שיבצעו פעלולים מתחת לכדור פורח בתעופה, מופע NIGHT GLOW מרהיב, מופעי קרקס מהפנטים, בריכות שכשוך ועוד

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 22-23 באוגוסט 2019

Responsive
פסטיבל כדורים פורחים בצפון הנגב,  צילום: תמרה כהן

עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה זו השנה ה-8 את אחד האירועים הצבעוניים והמצליחים בארץ – פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי חוצה ישראל. במהלך הפסטיבל, מגוון כדורים פורחים ייחודיים מהארץ והעולם יכסו את שמי צפון הנגב בחגיגה משפחתית מסעירה עם שלל פעילויות ומופעים מרהיבים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הפסטיבל יתקיים במהלך החופש הגדול, בתאריכים 22-23 באוגוסט בגן הלאומי פארק הבשור בצפון הנגב. לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים וצנחנים מרחבי העולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים מרהיב ויצבעו את השמיים בשלל צבעים וצורות.

האירוע יפתח ביום חמישי בשעות אחה"צ, בשעות החשיכה יתקיימו מספר מופעים עוצמתיים וסוחפים: מופעי קרקס עם להטוטנים, נערות גומי וחישוקים, אומני בועות ובלונים שיצבעו את המתחם בשילוב ג'אגלינג סוער וליצנות. שיאו של הערב במופע NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים - חוויה ייחודית ויוצאת דופן המרתקת את הקהל.

למחרת עם שחר, יוכל הקהל לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרגש. עם עליית הכדורים לשמיים, ישתלשלו אקרובטים מתוך הכדורים ויבצעו פעלולים עוצרי נשימה בין שמיים לארץ. בנוסף, 2 צנחני BASEJUMPING שמגיעים לפסטיבל במיוחד מבלגיה, יקיימו צניחה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד! האירוע כולל גם לינת שטח חווייתית ופעילויות, בריכות שכשוך ודמויות שטח שישעשעו את הילדים.

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את הבלון "חגיגה של פרחים", שהוא הבלון היחיד בעולם שמודפס כולו בהדפסה דיגיטלית. הוא משחזר באופן מושלם יצירה של האמן הקרואטי איוואן ראבוזין, מה שהופך אותו לרפרודוקציית האומנות הגדולה בעולם. השנה יגיע גם אחד הבלונים הצורניים הגדולים בעולם. "הבטריה," מתנשא לגובה של 40 מטר ושוקל פי שניים מבלון רגיל, כ-500 ק"ג. השנה יגיעו גם שני בלונים מסוג הופר, שהם בלונים ללא סל, בהם הטייס יושב על מעין ספסל בין שמיים לארץ. "ההופר המחייך" ו"חכם בשמש" יבדקו את האומץ של הטייסים שלהם בפסטיבל.

Responsive
פסטיבל כדורים פורחים בצפון הנגב,  צילום: תמרה כהן

יש מקרים בהם הטייסים לא פחות מעניינים מהבלונים, והשנה מגיעים שני טייסים שהם נצר למשפחות "אצולה". דניאל וויד מהולנד, רק בן 25 אבל נמצא סביב בלונים כבר מגיל 5, בעקבות אביו שגם הוא טייס כדורים פורחים. הוא מגיע זו השנה השנייה לפסטיבל, אבל זו הפעם הראשונה שהוא ישתתף כטייס.

משפחתו של פטריק סימונס היא הבעלים של חברת התעופה לכדורים פורחים הגדולה בבלגיה, ובאילן היוחסין המשפחתי אפשר למצוא לא מעט "בלונאים" בדורות האחרונים, וגם זכייה באליפות העולם בכדורים פורחים לאחר טיסה של מעל יומיים ברציפות, במדרונות האלפים הקפואים בשוויץ.

חברת "סקיי טרק כדורים פורחים" הישראלית תנהל את תחום התעופה בפסטיבל ותציג את הבלון החייכני "החיפושית", לצד שני כדורים נוספים אשר מוטסים על ידי טייסים בינלאומיים מהמובילים בתחום.

פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי, בצפון הנגב

תאריכים: 22-23 באוגוסט 2019
מחיר האירוע לאדם מעל גיל 3: 149 ₪. הנחה משפחתית ברכישת 4-6 כרטיסים: 125 ₪ לאדם. מחיר לתינוק/פעוט ( גילאים 0-3) 20 ₪. כל אדם מחוייב כרטיס כניסה. מחירים מוזלים ללנים באתרי הלינה באזור.
הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובמטס וכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח. מחירים מוזלים לארגונים, וועדי עובדים, מנויי מטמון ותושבי האזור. (קיום המטס מותנה במזג האוויר).
הפסטיבל בסיוע משרד התיירות, הרשות לפיתוח הנגב, קק"ל, מפעל הפיס ורשות הטבע והגנים .

לפרטים נוספים, חבילות לינה והזמנת כרטיסים:www.habsor.co.il
עדכונים שוטפים בדף ה-  "דרום אדום"