הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל הפרינג' הבינלאומי 2019 בעיר העתיקה באר שבע


פסטיבל רב תחומי, חוצה קהלים וגילאים, המהווה במה איכותית למיטב היוצרים מהארץ ומחו''ל. שלושה ימים של חגיגת רחוב ענקית - שלל מופעי חוצות, הצגות ומופעים מהארץ ומהעולם, קרקס להטוטים אקרובטיים, תהלוכה זוהרת, הצגות בהשתתפות הקהל ועוד הרבה מופעי רחוב משגעים בעיר העתיקה בבאר שבע

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 23-25 ביולי

Responsive
פסטיבל הפרינג' בבאר-שבע - תיאטרון אספלט - תזמורת הטבחים,  צילום: קובי בכר

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי בבאר שבע יוצא לדרך זו השנה התשיעית והעיר העתיקה מתעוררת לחיים. שלושה ימים של חגיגת רחוב ענקית עם שלל מופעי רחוב מהארץ ומהעולם, להטוטים, אקרובטיקה, תהלוכות זוהרת, מוסיקה וריקודים ללא הפסקה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בכל יום משעות אחר הצהריים ועד אמצע הלילה רחובות העיר העתיקה יתמלאו באמנים צבעוניים, מוזיקה קיצבית ואורחים מכל הגילאים.

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי - IFF - INTERNATIOL FRINGE FESTIVAL הוא פסטיבל רב תחומי, חוצה קהלים וגילאים, המהווה במה איכותית למיטב היוצרים מהארץ ומהעולם מתחומי התאטרון, המחול, המוזיקה, אמנות הרחוב והאמנות הפלסטית. הפסטיבל מתקיים זו השנה התשיעית, ונחשב לאחד מאירועי הפרינג' המרכזיים בישראל ומפסטיבלי התרבות הגדולים והמובילים בדרום.

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי התקבל בשנת 2017 לאיגוד הEFFE - (איגוד הפסטיבלים של האיחוד האירופי) וקיבל ציון לשבח כפסטיבל יוצא דופן. הפסטיבל צובר מדי שנה מוניטין כאירוע יוקרתי, איכותי ובעל שם עולמי.

Responsive
טוטאל בלונד, צילום: קברט טוטאל

הפסטיבל, שיתפרש על פני שלושה ימים 23-25.7.19 יארח כ-30 מופעים, ומעל 100 אמנים מהארץ ומחו''ל ייקחו חלק בשלושה ימים של פעילות אמנותית ענפה וצבעונית. התכנית האמנותית של הפסטיבל מציגה קו ייחודי של יצירה מקורית ביקורתית ומגוונת, המשלבת הפקות מקור, מיטב יצירות הפרינג' בישראל, מופעי בכורה שנולדו במיוחד עבור הפסטיבל, הצגות ילדים ומבחר מופעים בינלאומיים המעניקים תמונה עכשווית ומרתקת של אמנות עצמאית.

הקהל שיגיע לחגוג בעיר העתיקה יוכל להנות ממופעים רבים, תזמורת הטבחים, שיגיעו עם כלי נגינה ותפריט מגוון עם שירי אוכל מתובלים בליצנות, שטות, אקרובטיקה ובשיתוף הקהל הם פותחים פה ושם מעגלי הופעה של תרגילי אקרובטיקה מרהיבים, שיתוף קהל וריקודים טעימים; צמד באבל בוט יעשו עצירה באמצע המסע באוקיינוס וידהימו את הקהל במופע בועות סבון ופנטומימה, מצחיק וסוחף; גם דוקטור שלוק יגיע להצגה מלהיבה ומצחיקה עם להטוטים, עמידות ידיים ובדיחות קורעות; מופע משחק ילדים המשלב את הצופים בחוויה של תיאטרון יוצאת דופן; גם הרכב שלל גבהים יגיע למופע שבו אמון ותזמון תופסים מקום מרכזי והקצב עולה ויורד, משתנה ביחד עם השישה על הבמה שזזים, משחקים, קופצים, מתהפכים, צוחקים, נופלים, קמים, מאבדים את זה ומוצאים מחדש.

Responsive
המופע של דוקטור שלוק, צילום: כפיר סמיילי

לצד מופעי האיכות של האמנים הישראלים יהיו גם מופעים ומגוון הצגות מהעולם. מאיטליה, יתארח המופע "CLOWN IN LEBERTA" קרקס ליצנות עכשווי המלווה באקרובטיקה ומוסיקה חיה, מאוסטריה, "PRETTY UGLY" תהלוכה זוהרת ומהפנטת, הישר מצרפת, יגיעו ההרכב ""LAZUZ עם קרקס להטוטים אקרובטיים מרהיב.

בנוסף לאירועי החוצות יתקיימו באולם התיאטרון הצגות בתשלום, עלי באבא וארבעים השודדים, אינדי ילד- שרים גידי גוב, הקרקס, ילדי בית העץ ועוד.

פסטיבל הפרינג' הבינלאומי בבאר שבע
ימים שלישי - חמישי, 23-25 ביולי מהשעה 17:30
לפרטים נוספים: 08-6466657 I Iffb7.com