הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



ביקור קיצי באקווריום ישראל בירושלים


אקווריום ישראל הוא היחיד בעולם המציג את חיי הים התיכון, ים סוף והכנרת - ויש בו בעלי חיים ימיים שהובאו גם ממדינות אחרות בעולם. בואו ליהנות מסיור מיוחד אל מאחורי הקלעים באקווריום, סדנה מרתקת על הישרדות היצורים החיים בים, תצוגה בכיתת הים, ביקורי ערב, אקווריום לאור ירח ועוד

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: יולי - אוגוסט 2019


Responsive
אקווריום ישראל, צילום: שי בן עמי

במהלך הקיץ הישראלי, הפתרונות האידיאלים לבריחה מהחום הם אתרים עם מים או מקומות ממוזגים. מזל שבירושלים יש מקום שמשלב את שניהם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

אקווריום ישראל הוא היחיד בעולם המציג את חיי הים התיכון, ים סוף והכנרת. באתר קיימים אלפי דגים, כרישים, כוכבי ים, מדוזות, סוסוני ים, צבי ים ועוד שלל יצורים ימיים שיובאו מרחבי העולם.

במהלך הקיץ, בחודשים יולי-אוגוסט 2019, מציע אקווריום ישראל, מעבר לסיור המודרך באתר, להיכנס גם לסיור מרתק מאחורי הקלעים של האקווריום, ולחזות באופן אישי כיצד מתפעלים את המערכת העצומה והמורכבת הזאת, הנפרשת על פני 7,000 מ"ר.

Responsive
צילום: משה לוי - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

הסיור "בדלתות סגורות" מאפשר לראות מקרוב את הצד הפנימי של מיכלי הענק במקום, כיצד מכינים את הארוחות של הדגים והמדוזות, את התהליכים שעוברים המים על מנת להתאים אותם מבחינת מליחות כך שידמו את מי הים, לפגוש את הדגים השונים הנמצאים באזור האקלום והרבייה ועוד.

סיורי "בדלתיים סגורות" יתקיימו מדי יום ראשון בחודשים הקיץ, מתאימים מגיל 6 ומעלה. מחיר הסיור הוא 60 ₪ לאדם, או 40 ₪ למנויי הגן. המחיר כולל כניסה לאקווריום.

Responsive
צילום: משה לוי - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

הסדנה "ים של טבע" תתקיים מדי יום שלישי בקיץ. סדנה מרתקת לכל המשפחה על הים והיצורים החיים בו. בסדנה מכירים את דרכי ההישרדות המגוונות של בעלי החיים בים, לומדים לעומק על יצורי ים כמו כרישים, צבי ים ועוד. הסדנה תתקיים מדי יום שלישי ביולי ואוגוסט, בשעות 16:30 ו-17:15. ללא תוספת תשלום.

בכיתת הים ניתן לחזות בשלל מוצגים מיוחדים כמו ביצי כרישים, כוכבי ים וקונכיות מרהיבות ועוד, יחד עם הסברים מאירי עיניים.

Responsive
אקווריום ישראל, צילום: שי בן עמי

פעילות "אקווריום לאור ירח" תאפשר ביקור גם למי שמעדיף לצפות במצולות דווקא בשעות המאוחרות יותר. מדי יום חמישי יתאפשר ביקור באקווריום גם בשעות הערב, עד לשעה 22:00 (כניסה אחרונה עד 20:00).

יולי ואוגוסט באקווריום ישראל, ירושלים
מחיר כניסה: ילד (גיל 3-18) 45 ₪, מבוגר 54 ₪
בעת הביקור בגן החיות התנ"כי או באקווריום ניתן לרכוש במקום כרטיס לשני האתרים במחיר מיוחד. (80 ₪ לילד, 95 ₪ למבוגר). הכניסה תקפה לאותו היום בלבד.

הכניסה לאקווריום היא בהרשמה מראש בלבד דרך האתר
לפרטים נוספים: 2-6750111 0 ובאתר www.jerusalemzoo.org.il