הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פעילות לילדים ולמשפחה ביקב בהט ביום הבחירות


יקב בהט בעין זיוון מזמין אתכם ביום הבחירות פעילות מיוחדת לילדים ולמשפחה - סדנת יין תירוש שכוללת סיור מודרך ביקב והיכרות עם תהליך הפקת היין, בסופו יקבלו הילדים בקבוק אישי עם תווית שעיצבו בעצמם

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 9-4-2019


יקב בהט, צילום: יוסי בר אור

יום הבחירות הוא יום שבתון , וצפוי להיות יום נפלא לפעילויות מחוץ לבית, עם הילדים והמשפחה. יקב בהט בעין זיון מציע לכם פעילות מיוחדת לילדים ולמשפחה.

יקב בהט הוא יקב בוטיק משפחתי כשר למהדרין הממוקם בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן. היקב הוקם על ידי עופר בהט, מומחה לשימור וקירור פרי, אשר חלם במשך עשרות שנים להפיק יין משלו.

להרפתקת ייצור היין הראשונה שלו יצא באמצעים הפשוטים ביותר, במחסן ליד הבית, עם חביות, דליים וציוד מושאל מחברים. מקור הענבים בהם השתמש היה משובח – ענבי צפון רמת הגולן הגדלים בגובה 1000 מ', וידועים באיכותם ובטעמם בעולם כולו.

כיום מיוצרים ביקב בהט כ-10,000 בקבוקים כל שנה מענבים שנבצרים בעמק קוניטרה, ולמרגלות הר בנטל. יינות היקב נמכרים באופן בלעדי במקום. בנוסף מייצר היקב גם ליקרים מכמה סוגים בניהם דובדבנים ואוכמניות הגדלים במטעי הסביבה. כמו כן, ניתן לבקר במזקקה של היקב שם מייצרים מוצרי אלכוהול נוספים.


יקב בהט, צילום: יוסי בר אור

ביום הבחירות תתקיים ביקב סדנת יין תירוש מיוחדת ומרגשת לילדים - נטולת אלכוהול כמובן. הילדים יוכלו לחוות את חווית הביקבוק וקבלת המוצר הסופי - בקבוק יין אישי לכל ילד וילדה עם תוויות שעיצבו בעצמם.

סיור מודרך ביקב, היכרות עם תהליך הפקת היין.
ביקבוק – מילוי ופיקוק הבקבוק עם פקק שעם ע"י הילדים.
ציור על תווית אישית, והדבקת התווית על הבקבוק.
מוצר סופי לילד – בקבוק יין אישי כמתנה + טעימות יין תירוש.

ראשון – חמישי שעות: 10:00-18:00.
שישי וערבי חג שעות: 10:00-16:00. שבת סגור.
פעילות ביום הבחירות : 9.4.2019
גילאים: מגיל 3 ועד 40 .
מחיר לאדם : 35 ₪ לילד.
פרטים נוספים: 04-6993710 נייד 050-8771770
www.bahatwinery.co.il/