הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טיול אל הגבים והאגמים בערבה התיכונה


טיולים ברכבי שטח לאגמים והגבים המלאים במים לאחר השיטפונות. מתאים לכל הגילאים ולכל מי שרוצה ליהנות משקט ושלווה מול נופים מרהיבים, חיות בר, מראות בראשיתיים וקולות של מדבר

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים:


צילום: חוויה מוטורית בערבה

'חוויה מוטורית בערבה' מזמינה אתכם לטיול אתגרי בנופיו הקסומים של המדבר, ברכבי טומקאר מקצועיים, מותאמים לשטח ובטוחים. לבחירתכם מגוון מסלולים: סובב אגם, קלאסי וביקור בגב ספיר.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הטיולים יוצאים ממושב עין יהב בליווי מדריך מקצועי צמוד וכוללים נקודות תצפית עוצרות נשימה, הסברים פיקנטיים על המיקום והפסקות תה ועוגיות בשטח הפתוח.

הטיולים מתאימים לכל הגילאים, זוגות רומנטיים, משפחות עם ילדים ולכל מי שרוצה ליהנות משקט ושלווה מול נופים מרהיבים, חיות בר, מראות בראשיתיים וקולות של מדבר.

מסלול סובב אגם
משך זמן המסלול שעה ורבע.
נסיעה בין בריכות החלחול עד לאגם עין יהב אשר התמלא במים בשיטפונות האחרונים. הגעה לנקודות תצפית מרהיבות על האגם. נסיעה בדרך המנדטורית (הדרך הישנה לאילת).  עצירה להפסקה קפה\תה מדברי ועוגיות. חזרה למושב עין יהב דרך סוללת הסכר המשקיפה על כל אזור האגם ונחליו.
מחיר - 150 ₪ למשתתף.

מסלול קלאסי
משך זמן המסלול שעתיים.
נסיעה אל אגם עין יהב, עצירה בתצפית על האגם, מלווה בהדרכה על האזור. נחצה מתחת לגשר את כביש 90, אל עומק המדבר, דרך ערוציו היפייפים של נחל נמייה (בתקופה זו של השנה יש פריחה מרשימה של פרעושית וכוכב ריחני שמהם נכין תה מדברי)
נגיע לתצפית מרשימה על נחל נקרות - עצירה לקפה\תה ועוגיות. משם נמשיך בנסיעה בין ערוצי נחל נקרות עד למשחקייה - אזור עם מעלות וירידות לסיפוק האדרנלין והריגוש.
מחיר - 200 ₪ למשתתף.


צילום: חוויה מוטורית בערבה

מסלול ביקור בגב ספיר
משך זמן המסלול 2.5-3 שעות.
נסיעה לאגם עין יהב ועצירה בתצפית על האגם. נחצה מתחת לגשר את כביש 90, דרך ערוציו של נחל נמייה (בתקופה זו של השנה יש פריחה מרשימה של פרעושית וכוכב ריחני שמהם נכין תה מדברי). נעבור בתצפית על נחל נקרות ונמשיך על ציר המעיינות לנחל אשבורן.
נטפס לרמת צבירה עד לגב ספיר שהתמלא במים בשטפונות האחרונים. שם נעצור להפסקת קפה\תה ועוגיות, שכשוך ורחצה בגב. ניסע דרך נחל נמייה חזרה לאגם עין יהב ואל ה"משחקייה" - אזור עם מעלות וירידות לסיפוק האדרנלין והריגוש.
מחיר - 250 ₪ למשתתף.

להתאמת מסלול והזמנת טיול - 052-3223626