הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



לא רק דובדבן - קטיף עצמי של פירות העונה בבוסתן בראשית בגולן


הקטיף העצמי ממשיך גם ביולי, עם פירות יער מתוקים ונקטרינות עסיסיות - ובקרוב יגיעו גם האגסים, השזיפים והתפוחים. בנוסף, תערוכת כלים חקלאים, מתקנים מתנפחים עם מים, סדנאות לילדים, פארק חבלים, פינת חי, טרקטורונים לילדים, ומבחר דוכנים של תוצרת הגולן

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: יולי 2018


קטיף עצמי של פירות יער בעין זיון, צילום: סימונה הילה - באדיבות בוסתן בראשית בגולן

בעין זיוון ממשיכים לקטוף גם אחרי הדובדבן: קטיף עצמי לכל המשפחה ועוד שלל פעילויות יחכו למבקרים בחודש יולי ב"בוסתן בראשית בגולן", הממוקם בסמוך לקיבוץ עין זיוון שבגולן.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

עונת הדובדבנים הקצרה כבר הסתיימה, אבל הבוסתן ממשיך לפעול במהלך חודש יולי בכל יום, ומציע לכם קטיף עצמי של מגוון פירות קיץ מתוקים ועסיסיים, הישר מהעץ.

בשלב הראשון יהיה ניתן לקטוף ולזלול פטל, אסנה, אוכמניות ונקטרינות וגם לאחר שאלה יסתיימו לא יחסר מה לקטוף, כאשר אגסים, שזיפים ותפוחים יחכו למבקרים על העצים.

בבוסתן תתקיים, מלבד הקטיף, תערוכת כלים חקלאים המלווים בהסברים כתובים על כל כלי ורכב חקלאי, סדנא להכנת פאי לילדים ולמבוגרים עם פרי שנקטף בכל עת וסדנאות יצירה לילדים.

באי הבוסתן יוכלו המבקרים להתרענן במתקנים מתנפחים, פינת חי עם מגוון חיות, פארק חבלים, טרקטורונים וקארטינג לילדים, טיולי קטיף על טרקטור ועגלה. לא רחוק מעצי הפרי ישנן פינות ישיבה מוצלות ונעימות ועשרות ערסלים המפוזרים בין האורחים.


בוסתן עין זיון, צילום: עדי פרץ - באדיבות בוסתן בראשית בגולן

לינה בכפר הנופש

את חוויות הקטיף אפשר להפוך למושלמת עם לינה בכפר הנופש של עין זיוון, שחדריו משקיפים אל הר אביטל ומצויים בין מרחבים ירוקים, תחת עצי אלון עתיקים המצלים עליהם. בכפר הנופש קיימות מגוון אופציות ללינה והחדרים עברו שיפוץ מקיף מקצה אל קצה שמציע למתארחים עיצוב נקי, נינוח ונעים לעין.

כך למשל, ניתן ליהנות מבקתות הבוסתן המפנקות, שנבנו רק לאחרונה ונמצאות במתחם מרוחק מעט מהחדרים שחודשו, או בבקתות הדובדבן החמימות, שמתאימות לזוגות או למשפחות בהן ג'קוזי וסאונה פרטית. סוויטות כרמים המפנקות ומציעות אירוח מושלם לזוגות/משפחות. בנוסף, חדרי כרמים שעוצבו מחדש בקו מוקפד להפליא, ומתאימים לזוגות.

וישנו גם "חאן עין זיוון" הקסום המציע לינת שטח למפונקים. כ-60 מיטות ב-6 חדרים הממוקמים במבנים סורים עתיקים ומיוחדים ,מועדון ומטבח עם המון פינות זולה במרחבים הפתוחים.

בכל החדרים (מלבד החאן) עומדים לרשות המתארחים פינת קפה, מקרר קטן, מיקרוגל, כירה חשמלית, צלחות, כוסות וסכו"ם. אם רוצים לבשל, מביאים מהבית סירים ומחבתות. כמובן שיש שירותים ומקלחות המשותפים לכל החדרים. השהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר (בחאן לינה בלבד) , כניסה לבוסתן ולבריכת השחייה בעונה.


צילום: מאיה שגיא - באדיבות בוסתן בראשית בגולן

שעות פעילות הקטיף בבוסתן:
ימים א-ה בין השעות 9:00-17:00
בשישי ובשבת בין השעות 09:00-16:00.
מחיר: מבוגר/ ילד 30 ₪ המחיר כולל כניסה לקטיף עצמי בשיטת "אכול כפי יכולתך", קניית פרי או סלסלות למילוי – בתשלום נוסף במקום. (חלק מהפעילויות מתקיימות רק בסופ"ש וכרוכות בתשלום)
לפרטים ולהזמנות: 04-6993610/12

למידע על כל האטרקציות התיירותיות בקיבוץ וסביבתו - /www.enzivan.co.il