הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



תערוכת הבונסאי בגן הבוטני בירושלים


תערוכת הבונסאי השנתית מתקיימת זו השנה השניה ופתוחה לקהל הרחב. התערוכה תוצג במרכז המבקרים בגן, והינה הזדמנות נדירה לראות תחת קורת גג אחת 13 מהעצים הנבחרים של אמני הבונסאי בישראל. 1-7/6/2012

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30-5-2012

העץ הזוכה - צילום משה אמרגיהגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים, מזמין את הציבור לפתיחת תערוכת הבונסאי השנתית שמתקיימת זו השנה השנייה ותפתח לקהל ביום שישי 1/6/12 ועד ליום חמישי 7/6/12 בשעות הפעילות של הגן.

אומנות הבונסאי הינה אמנות של פיסול בעץ חי, ובשל העבודה עם חומר הצומח ומתפתח כל הזמן, מכונה הבונסאי "פיסול בארבעה מימדים", שכן תהליך היצירה עשוי להימשך שנים רבות.

כנס הבונסאי השנתי ביום פתיחת התערוכה הוא מהאירועים החשובים בארץ בתחום זה, ומאפשר לאמנים ישראלים להציג את עבודותיהם לקהל הרחב, ולזכות בחשיפה בינלאומית בזכות הגעתם של כמה מאמני הבונסאי המובילים בעולם לשפוט בתערוכה.

התערוכה תוצג במרכז המבקרים בגן, והינה הזדמנות נדירה לראות תחת קורת גג אחת 13 מהעצים הנבחרים של אמני הבונסאי בישראל.

שעות פתיחת הגן והתערוכה:
בימים א-ה : 9:00-19:00
יום ו': 9:00-17:00, שבת: 9:00-18:00

מחירים:
מבוגר-30 ₪ ילד- 20 ₪ (מגיל 3)
מחיר הכניסה לתערוכה כלול במחיר הכניסה לגן.
למנויי הגן הכניסה חינם עם הצגת כרטיס מנוי.

הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות ולמנוע את הכחדתם. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני.
הגעה: הכניסה לגן היא משכונת ניות-רחוב בורלא 1, או מתחנת הדלק ניות אשר ברחוב הרצוג.
פרטים נוספים בטלפון: 02-6794012.