הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



רוכבים בדרך הבשמים 5 - ממצפה רמון עד הערבה


תיירות הר הנגב מזמינה אתכם להפנינג רכיבת אופניים שמתחיל מנופי הנגב הפראיים של מצפה רמון ועד לשלווה המישורית של פארן שבערבה - במקטע החדש של שביל ישראל לאופניים בדרך הבשמים הקדומה בה נעו שיירות בימי קדם אל נמל עזה. שלושה מסלולים לבחירתכם - שניים מהם כוללים לינה בשטח

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 3-4 במרץ 2017


רוכבים בדרך הבשמים, צילום: חברת 'טיול אחר'

הנגב כולו ואזור הר הנגב בפרט התברך בשפע שבילים, נופים, עמקים והרים וביניהם אין ספור אפשרויות לטיול של סוף שבוע. אין מושלם ממזג האוויר החורפי-שמשי של הנגב כדי לבדוק אותם, ברגל או על אופניים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

'תיירות הר הנגב' מזמינה אתכם להתרגש אל מול נופי המדבר המדהימים, על קטע חדש בשביל ישראל לאופניים, בהפנינג רכיבה מדברית 'רוכבים בדרך הבשמים' הכולל שני מקטעים מרהיבים – ממצפה רמון ועד פארן וצופר שבערבה.

עבור מי שאינו מכיר, שביל ישראל לאופניים הוא מסלול של 1,100 קילומטרים משובחים המיועד לרכיבת שטח מהר החרמון בצפון ועד לאילת בדרום. המקטע החדש, בין חניון בארות למושב צופר אשר בערבה, הוא סינגל באורך 40 ק"מ, הכולל בתוכו את הקטע המרהיב בנחל נקרות שנבנה בעזרת מתנדבים.

המשתתפים בהפנינג יוכלו להתרכז אך ורק ברכיבה ובנופי הבראשית שיקיפו אתכם מכל עבר, ולהשאיר את הלוגיסטיקה המורכבת למארגנים - מאהל לינה מפנק במיצד נקרות, כלכלה מלאה, תחנות ריענון, הקפצות ציוד ואופניים ואפילו הופעה בחניון הלילה.

שלושת המסלולים המוצעים:
מסלול דו יומי לרוכבים מיומנים 110 ק"מ, כולל לינה בשטח.
מסלול דו יומי למשפחות רוכבות 55 ק"מ – כולל לינה בשטח
מסלול חד יומי (25 ק"מ/ 55 ק"מ) ללא לינה, וחזרה למצפה רמון.

נופי דרך הבשמים הקדומה מציתים את הדמיון שמרחיק אל השיירות שנעו בו בימי קדם, שעשו את דרכן ההפוכה אל נמל עזה הקדום, והרוכבים יוכלו לשחזר את ההיסטוריה - על שני גלגלים וקסדה, באתר שנקבע כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו.

המחיר לאדם – מ 295 ₪ לילד (עד גיל 18) למסלול חד יומי ועד 980 ₪ למבוגר בהרשמה מוקדמת למסלול דו יומי.

'רוכבים בדרך הבשמים'
3-4 במרץ 2017
הפקה: חברות 'גיאופן' ו'טיול אחר'
פרטים נוספים והרשמה בטלפון 050-7833899 ובאתר תיירות הר הנגב www.negevtour.co.il