הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



שלמה גרוניך ביקב טוליפ - פסטיבל ימי חלב ודבש


המבקרים ביקב טוליפ במסגרת פסטיבל ימי חלב ודבש של עמק יזעאל והגליל, ייהנו ממופע של שלמה גרוניך, מיין של יקב טוליפ ועוד. 15 במאי 2010


תאריכים: 2-5-2010

במסגרת פסטיבל ימי חלב ודבש של עמק יזרעאל והגליל, יוכלו המבקרים ביקב טוליפ ב-15 במאי, ליהנות ממופעו החדש של שלמה גרוניך "מסע אל המקורות", מיינות של יקב טוליפ, מדוכני מזון ועוד.

האירוע יתקיים ב-15 במאי, החל מהשעה 17:00 (המופע יחל בשעה 20:00), והינו בתשלום של 50 ₪; כאשר הרוכשים כרטיס ייהנו גם מכוס יין של יקב טוליפ.

ילדים מתחת לגיל 18 "יתפסו ראש" עם כוס מיץ במקום מהיין, בתשלום של 20 ₪ לכניסה לאירוע.

"אנו צופים שהשנה יגיע מספר רב של מבקרים לחגיגה ביקב. השילוב של מוזיקה טובה, יין איכותי, אווירה שמחה, ושיתוף חברי כפר תקווה – הם השילוב האולטימטיבי של אושר", מסר רועי יצחקי, בעלים ומנכ"ל יקב טוליפ.

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק משפחתי, בבעלות ובניהול משפחת יצחקי, הממוקם בכפר תקוה, שבסמוך לקרית טבעון. יינות היקב איכותיים ביותר, וזאת בין היתר באמצעות שימוש בענבים מהכרמים הטובים ביותר, דרך שימוש בטכנולוגיות ותהליכי יצור מובילים ומתקדמים ביותר ועוד. בנוסף, יינות היקב מעניקים תמורה מלאה למחיר; ועשייתם נעשית תוך פעילות תרומה לקהילת כפר תקוה, בה מתגוררים בעלי מגבלות וצרכים מיוחדים.