הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



לילות קיסריה - קיץ של נוסטלגיה


הקרנות סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמיים, מופע הצדעה לפסטיבלי הילדים של פעם, הופעת מחווה ללהיטי שנות ה-70 וה-80. וגם - גלריות ציוריות, פארק ארכיאולוגי תת ימי, חגיגה קולינארית ועוד הפתעות בנמל קיסריה בחודשי הקיץ, והכל בחינם!

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: יולי - אוגוסט 2014


לילות קיסריה, צילום: ענבל לויתן

החופש הגדול כבר בפתח ואיתו גם שאלת השאלות - מה עושים עם הילדים וכמה זה יעלה לנו?  נמל קיסריה מציע לנו בכל ימות השבוע שקיעות רומנטיות ובריזה נעימה, מסעדות על קו החוף, גלריות יפיפיות, מתחם אומנים חדש "חצר היוצרים" ומסע וירטואלי לעברה של קיסריה ב"מיצגי מסע בזמן". לצד כל אלה יתקיימו בחודשי הקיץ פעילויות מיוחדות המתאימות לכל המשפחה וכולן בחינם.

הכניסה לנמל (הגן הלאומי קיסריה) אחרי השעה 18:00 - חינם
לפרטים נוספים: 6550* שלוחה 1

ערבי סרטים

בשני ימי רביעי במהלך חודש יולי יוקרנו על מסך ענק תחת כיפת השמיים סרטים לכל המשפחה
השנה נמל קיסריה מזמין אתכם ליהנות מ"קיץ של נוסטלגיה" ומרגעים שכל כך אהבנו:
הסרט גריז - סרט מוסיקאלי, שובר קופות משנות ה-70
הסרט פוטלוס - סרט מוסיקאלי קלאסי לחובבי הריקוד והמוסיקה
המתחם ייפתח בשעה 18:00, הקרנת הסרטים תחל בשעה 20:30
הישיבה על הדשא. הכניסה ללא תשלום. במקום גם דוכני מזון, אמנות ומתנות.

ערבי מוסיקה

במהלך חודש אוגוסט תוכלו ליהנות מערבי מוסיקה נפלאים, גם הם בניחוח נוסטלגי:
מופע הצדעה לפסטיבלי הילדים של פעם - "השירים המשחקים". מופע מוסיקאלי שמח ומרגש המתאים לילדים ולהורים (הילדים של פעם), של שירי הילדות הבלתי נשכחים מתוך הפסטיבלים הגדולים, קטעי קישור משעשעים, הפעלת הילדים ואף שיתופם במופע.  מסיבה כיפית וצבעונית עם כל הכוכבים שכל כך אהבנו כשהיינו ילדים וכל השירים הגדולים שכל כך התגעגענו אליהם: ציפי שביט, עוזי חיטמן, גידי גוב ועוד...

המופע של RockVille - להקת המחווה האולטימטיבית חוזרת לנמל קיסריה שנה שנייה ברציפות בשביל לנגן את היצירות המוכרות מתוך המחוות שבהן התפרסמו, ועוד להיטים אהובים שמאפיינים מילניום תמים יותר...במופע תיהנו מהלהיטים הגדולים של ענקי הרוק של שנות ה-70 וה-80: Queen, Doors, U2, Michael Jackson, ABBA, Boney M ועוד.

25.08.14 המתחם ייפתח החל מהשעה 18:00, התחלת מופע בשעה 20:30.
הישיבה על הדשא. במתחם גם דוכני מזון ואמנות. הכניסה ללא תשלום.



קיסריה, צילום: ענבל לויתן


עוד בנמל קיסריה

פארק ארכיאולוגי תת ימי - ראשון מסוגו בארץ ובעולם, החושף בפני צוללנים, חובבים ומקצוענים, את טכניקת הבנייה של הנמל העתיק שבנה הורדוס. הפארק כולל ארבעה מתחמי צלילה ובהם 25 נקודות המשקפות את פלאי ההנדסה הימית הרומית ואת התהפוכות שעברו על הנמל במשך 2000 שנות קיומו.

חצר היוצרים - המתחם הציורי , השוכן בין שרידי העתיקות, מציע תמהיל מגוון של חפצי אמנות ומתנות, עבודות צורפות, זכוכית , פסיפס וחנות חדשה של משחקי חשיבה ייחודים המציעה התנסות מודרכת במשחקי חשיבה, משחקים הסטוריים, ג'גלינג ועוד. מחוץ לחצר היוצרים הגלריות הותיקות המציעות חפצי עתיקות, יצירות אמנות, תמונות צמר ייחודיות בארטנובה, תכשיטים ואמנות ישראלית בגראס וחפצי יודאיקה בגלריית "אסתר שחף".

המגוון הקולינארי בנמל קיסריה כולל מסעדות דגים, מסעדה כשרה, גלידריה ובתי קפה. במסעדת הצלבנים המיתולוגית דגים ופירות ים, בהלנה, החוגגת בימים אלה עשור לקיומה, מנות מתוחכמות, בארסטו הכשרה דגים ופסטות, בביסטרו לימאיני מאכלי ים, בבלה גלידות ופינוקים, בפלאפל אבשי פלאפל ללא גלוטן, שקשוקה וכריכים ובפורט קפה ארוחות בקר, פסטות ועוגות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק