הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טיולי אופניים חשמליים בעמק לכל המשפחה


עמק יזרעאל ומגידו הוא מרחב כפרי חקלאי מרתק ממנו צמחה ההתיישבות הציונית חקלאית על כל גווניה. בואו לחוות את ריח השדות, את האדמה, לטפס ולדווש בתוך החורש המכתר את העמק, להגיע למאגרי מים ולבריכות נסתרות. בעזרת אופניים - אין מרגש מזה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: כל השנה


טיול ביער הזורע, צילום: אסף רונן

בקיבוץ רמת דוד נפתח לאחרונה מרכז שטח חדש של טיולי אופניים חשמליים שהוקם על ידי בני הזוג חיים ושירי שטיין, חברי הקיבוץ וחובבי טבע וטיולים בפני עצמם. מרכז השטח מציע טיולים מאורגנים לקבוצות מאורגנות וטיולים פרטיים למשפחות בשדות העמק, סביב מאגרי המים ונחלי הסביבה, תוך היכרות עם ערכי הטבע, הנוף והיסטוריה של העמק. במהלך הסיור תוכלו גם לעצור לפיקניק בחורשת "הבונקרים" המטופחת, או להתחבר לטבע ולשלווה בסיור רגלי בשדות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חווית הרכיבה מיועדת לכל המשפחה וגם אם לא רכבתם בשנים האחרונות תגלו שעם האופניים החשמליים עניין הטיול בטבע הוא באמת משחק ילדים. הצעירים במשפחה יוכלו להצטרף לחוויה במגוון של מושבים ואופניים נגררים. תינוקות יושבים בכסא תינוק המתחבר לסבל האופניים (ללא עלות נוספת), ילדים בגילאי 1 עד 7 ייהנו לשבת בכרכרה' – מושב זוגי נוח המתחבר לאופניים החשמליים ומאפשר גם הצללה. ועד גיל 9 יכולים הילדים להתחבר לאופניי ההורים עם 'חצי אופניים' בעלי גלגל אחד, פדלים וכידון – ולהרגיש כמו גדולים. לבני הנוער עד גיל 14, שאוהבים להוציא מרץ, מומלץ לקחת אופניי שטח המאפשרים רכיבה נוחה וקלה עם שלדת אלומיניום ו-21 הילוכים.

שירי שטייין, מנכ"ל החברה: "אחרי שנה של פעילות בטיולים מנקודות יציאה בלב הטבע היערות האזור, הגענו למסקנה שהתייר הישראלי רוצה להגיע, לפני הסיור על האופניים החשמליים ובסיומו, למקום מסודר. לקבל הדרכה והסברים על המסלול באווירה רגוע, בצל, עם כוס קפה או שתייה קלה ואז לצאת לסיור. מגיעים אלינו היום טיילים ותיירים מכל רחבי הארץ, כשההפתעה היא שהתחילו להגיע גם תיירים מחו"ל ששמעו עלינו מתושבי העמק ומגיעים לחוויה הייחודית שלנו".

"עמק יזרעאל ומגידו הוא מרחב כפרי חקלאי מרתק ממנו צמחה ההתיישבות הציונית חקלאית על כל גווניה'' אומרת מנכ"ל עמותת התיירות בעמקים אורית מסר-הראל. ''לחוות את ריח השדות, את האדמה, לטפס ולדווש בתוך החורש המכתר את העמק, להגיע למאגרי מים ולבריכות נסתרות. בעזרת אופניים - אין מרגש מזה... והכל כל כך ירוק וכל כך קרוב! עמותת התיירות בעמקים מברכת את שירי וחיים על פתיחת מרכז השטח החדש בקיבוץ רמת דוד, ועל הצטרפותם המשמחת לאתרי התיירות שבעמק יזרעאל ומגידו"

שטיין טיולי אופניים, קיבוץ רמת דוד. מומלץ לתאם מראש: 053-2738359.
פרטים נוספים באתר האינטרנט: www.steinbikes.com

להצעות ללינה כפרית באזור לחצו כאן