הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



סובב אופיר ה-5 - אירוע אופניים לכל המשפחה


אירוע האופניים יתקיים לזכרו של אופיר רמות ז''ל, שקטף בדמי ימיו בתאונת עבודה חקלאית בשדות העמק. אירוע חווייתי, דינמי, אתגרי ומרגש לכל המשפחה, עם שלושה מקצי רכיבה ברמות שונות. כל ההכנסות תרומה לילדים בעלי שיתוק מוחין

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 28.3.2014


סובב אופיר, צילום: Stav Ginat

ביום ששי ​​28.3.14 יתקיים בפעם החמישית ​בשדות רמת צבי, אירוע האופניים הגדול והמסורתי לזכרו של אופיר רמות ז"ל שנקטף בדמי ימיו בשדות העמק. אירוע סובב אופיר החל לראשונה לפני חמש שנים כאשר משפחת רמות ברמת צבי ביחד עם קבוצת האופניים 'טים 500 וואט עמקים' חברו יחד והעלו את הרעיון להנציח את אופיר, דרך חייו והערכים עליו הוא גדל באמצעות אירוע ספורט משפחתי שהכנסותיו הן תרומה לקהילה ולחברה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

אופיר רמות ז"ל בן מושב רמת צבי נהרג בתאונת עבודה בעת עבודה חקלאית בשדה. אופיר היה עלם חמודות, בחור ערכי, ספורטאי, מלח הארץ. הוא רכב על אופני השטח שלו מסוג "ג'אינט" עוד הרבה לפני שסצינת רכיבת האופניים תפסה לה מקום בישראל, ואופניו משמשות את משפחתו לרכיבות עד עצם היום הזה.

ברוח זו החל האירוע קורם עור וגידים. קבוצת האופניים 'טים 500 וואט' ביחד עם כל רוכביה, בדגש על בני הנוער, מאמצת מזה ארבע שנים את ילדי ביה"ס "יובלים" בעפולה עילית, ילדים נפגעי שיתוק מוחין-C.P  בארבע השנים האחרונות קיבל האירוע חסות ורוח גבית ממועצה האזורית גלבוע והשנה זו הפעם השלישית שגם רשות הניקוז ירדן דרומי פורשת חסותה על האירוע.

סובב אופיר יכלול השנה יכלול 3 מסלולים:
​1. ​ מסלול אתגרי למיטבי דיווש-35 ק"מ משולבים סינגלים ודרכי 4*4
​2. ​ מסלול עממי משפחתי-עד 15 ק"מ שבילים פתוחים
​3. ​ מקצה אופניים קצר-עד 5 ק"מ לבעלי מוגבלויות וילדים צעירים מאד, אופני יד, טנדם.
המסלולים מתחילים מרחבת בית העם של מושב רמת צבי ומסתיימים באותה נקודה.
.
בסיום הרכיבה יתקיים טקס להנצחתו של אופיר ז"ל וכן הפנינג לכל המשפחה הכולל-דוכני מזון, דוכני ציוד רכיבה, מתחם טרמפולינות לילדים, תחרויות אופניים והגרלות ופרסים.

אתם מוזמנים לעמק הפורח והירוק שלנו וליהנות ממסלולים מאתגרים לצד נופים מהממים וטבע בשיאו, לרכוב, ליהנות ולהירתם לטובת ילדי "יובלים". בשנה שעברה תרומת האירוע שימשה לקיום פעילות אופניים ייעודיים למוגבלים של צוות "אתגרים" בפארק העירוני בעפולה לקבוצה של 15 מילדי "יובלים" שנה שלמה הם נהנו מאימוני רכיבה כולל היסעים לפארק וחזרה הכל מכספי התרומה של האירוע. כמו גם רכיבות טיול מודרכות עם אופניים ייעודיים בחגים לקבוצת ילדים נערים אלו ועוד.

להרשמה ופרטים נוספים לחצו כאן

להצעות ללינה כפרית באזור לחצו כאן