הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



סיור ציפורים בסימן 'וולנטיין בטבע'


לחזות ביופיו של הטבע, לנשום את האוויר הגלילי הנקי, ליהנות משלל הפריחות הצבעוניות המרשימות ולצפות בציפורים בגליל ובעמק החולה. כפר הנופש נופי גונן מזמין אתכם לטיול במשאית ספארי פתוחה המגיעה לכל מקום בשטח, במסלולים מרתקים ובנקודות לא מוכרות

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 15.2.2014


טיול ספארי, צילום: באדיבות כפר הנופש נופי גונן

כפר הנופש 'נופי גונן' בקיבוץ גונן, מזמין אתכם בסוף השבוע לספארי ציפורים בסימן 'וולנטיין בטבע' ברחבי הגליל ועמק החולה. הטיול במשאית ספארי פתוחה המגיעה לכל מקום בשטח, במסלולים מרתקים ובנקודות לא מוכרות.

לחזות ביופיו של הטבע בעונה זו, לנשום את האוויר הגלילי הנקי וליהנות משלל הפריחות הצבעוניות המרשימות. במהלך הטיול תצפו בעגורים והחסידות שמבקרים באזור מדי שנה בתקופה זו, ומוכרים גם בזכטצ הקשר הבין אישי שלהם לכל תקופת חייהם. הטיול יטובל בסיפורים "פיקנטיים" על חיי הזוגיות והאהבה של הציפורים וחיות המים וכן על נקודות חמד אינטימיות באזור.

משאית הטיולים מדגם ספארי מתאימה לטיולי טבע ושטח, פתוחה משני הכיוונים ויוצרת חיבור בלתי אמצעי של המטיילים עם הסביבה, בעלי החיים והצמחייה. המשאית גבוהה, יציבה, מרווחת ומותאמת לנסיעת שטח ויכולה להכיל עד 45 מטיילים.

היציאה מכפר הנופש "נופי גונן" בספארי במסלול נסיעה לאורך נהר הירדן ונקודות החניה של העגורים והחסידות בשטחי החקלאות באזור, כולל תצפית על הירדן וזרימתו. משם ממשיכים לגשר הפקק למעבר ג'ילבון תחתון, נכנסים לחורשת דרדרה בה הטבע נמצא במיטבו, מבקרים בתחנת קמח דרבשיה, בעין דיבשה וחוזרים לגונן. משך הטיול כשעתיים.

בשבת, 15 בפברואר, יצאו ארבעה טיולים בשעות 09:00, 11:00, 13:00 ו-15:00.
לאורחי כפר הנופש היציאה לטיול- ללא תשלום.
למי שאינו לן בכפר הנופש - המחיר למשתתף 50 ₪.
היציאה לטיול בהרשמה מראש ומותנית בתנאי מזג האוויר.
מחיר ללילה לזוג בבקתה בסוף השבוע- 945 ₪ על בסיס חצי פנסיון, כולל יציאה לטיול ספארי.
למידע והרשמה- כפר הנופש נופי גונן - 04-6955220, www.nofgo.co.il

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק