הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חורף חם ב'ארץ אלף המערות'


רשות הטבע והגנים מזמינה משפחות לחוויה חורפית מיוחדת בגן לאומי בית גוברין. מידי שבת במהלך חודש ינואר תתקיים במערות ובאמפיתאטרון הרומי פעילות מוזיקלית לכל המשפחה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: חודש ינואר 2014


מערות בית גוברין, צילום: שיר סופר

בשבתות החורפיות, יש מקום אחד, חם במיוחד, שמציע פעילות למשפחות בטבע: הגן הלאומי בית גוברין. בבית גוברין ובסביבתה נחצבו מאות מערות, חלקן כמערכות מורכבות ומרשימות מאין כמותן, שיוצרות מבוך ענק של אולמות וחללים גדולים מתחת לפני הקרקע, על כן הוא מכונה 'ארץ אלף המערות'. הגן הלאומי ממוקם מול קיבוץ בית גוברין, רק 50 דקות נסיעה מת"א או ירושלים, ומתקיימות בו מידי שבת במהלך חודש ינואר פעילויות לכל המשפחה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חגיגה של מוזיקה וצלילים בעיר הצפונית
העיר הצפונית בית גוברין פותחת שעריה לחגיגה צבעונית של מוזיקה, צלילים סיפורים וסיורים מודרכים. הנכם מוזמנים להתכנס יחד באמפיתאטרון הרומי (היחיד בארץ הפתוח לקהל)
באווירת שוק חגיגית וצבעונית הכוללת: מעגל מתופפים אפריקאי, בניית כלי נגינה, מופע חלילים, מופע עם אוסף כלי נגינה מרחבי העולם, מספר סיפורים ומופע מוזיקה חיה! להשלמת החוויה דוכני אומנות, יצירה ומזון (בתשלום) . ניתן לשלב הביקור עם סיור במערות הפעמון הסמוכות
מתי: שבת 4.1 בשעות 11:00–15:00
ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה לאתר, חינם למנויים

צלילים מספרים
חוויית מוזיקה וצלילים עם כלים שונים ומשונים, אוסף כלי נגינה מרחבי העולם בהפעלתו של המוזיקאי שיר סופר. נאזין, נשמע וננגן ביחד ולחוד על מגוון כלים מהאוסף המיוחד. המעוניינים מוזמנים לצאת לרכיבה על ה"שבינגל" (שביל+סינגל) החדש סובב האתר (ניתן להביא אופניים מהבית. ניתן יהיה לשכור אופניים במקום, המלאי מוגבל) או להצטרף לתכנית פקחים צעירים ולעבור את טקס ההשבעה. בנוסף דוכני מזון ופעילויות בתשלום.
מתי: ימי שבת 11.1, 18.1, 25.1 בשעות 11:00–15:00
ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה לאתר, חינם למנויים

50 דקות נסיעה מת"א או ירושלים ואתם בארץ אלף המערות!
הפעילויות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לגן.
הגן הלאומי בית גוברין - מול קיבוץ בית גוברין על כביש בית שמש - קריית גת.
פרטים ב*3639 , בטלפון 08-6811020 או באתר https://www.parks.org.il