הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל טעם כנרת 2013 - מחמם את הלב


המועצה האזורית עמק הירדן מזמינה אתכם להתענג בחג החנוכה על 'טעם כנרת' - פסטיבל הגורמה הוותיק הטומן בחובו חגיגה לכל החושים. בזוג או כמשפחה, לבד או בקבוצת חברים מגובשת - בחורף הזה, הכנרת תחמם לכם את הלב. בואו לבלות אחרת - בפסטיבל טעם של כנרת

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 27.11-7.12.2013



בזוג או כמשפחה, לבד או בקבוצת חברים מגובשת - בחורף הזה, הכנרת תחמם לכם את הלב. מילה שלנו! המועצה האזורית עמק הירדן מזמינה אתכם להתענג בחג החנוכה על "טעם כנרת" - פסטיבל הגורמה הוותיק הטומן בחובו חגיגה לכל החושים.

הפסטיבל נערך זו הפעם התשיעית סביב הכנרת ובאתרים הקסומים של עמק הירדן. המסעדות ובתי האוכל יציעו מנות מיוחדות בדגש על יצירה קולינרית מקומית, ולצד אלו - כולם מוזמנים לשלל אירועים ססגוניים, סדנאות, שוק פתוח, בישול בטבע, מפגשי שפים ועוד המון הפתעות טעימות במיוחד.

ובימי החורף הרומנטיים הללו, צפו לשפע חום טבעי, וחום אקטיבי, וגם חום טרנדי, וחום של חג החנוכה, וחום על האש… רק תבחרו - תקבלו.

אז רשמו ביומנים: פסטיבל טעם כנרת 2013 ייערך מ-27 בנובמבר (נר ראשון של חנוכה) ועד 7 בדצמבר - שני סופי שבוע וחג החנוכה שביניהם.

ועתה, כל שנותר לכם הוא לבחור את האירועים והפינוקים שלכם, ולהעביר יום, יומיים או סופשבוע חורפי ארוך הממזג חגיגה של טעמים, ים של אטרקציות ונופים פסטורליים במיוחד.

בואו לבלות אחרת - בפסטיבל טעם של כנרת !

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לדף הפייסבוק של הפסטיבל