הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



מהם פולן, פרופוליס ומה מייחד את מזון המלכות ?


מכוורת עמק חפר מזמינה אתכם לגלות את עולם הדבורים במרכז מבקרים החדש המותאם למבוגרים ולילדים. בואו לגלות כיצד הדבש נאסף ונאגר בכוורת, ואיך מייצרים ואורזים אותו. בכוורת אמיתית תוכלו ללמוד מקרוב על המבנה של משפחת הדבורים, וגם להשתתף בסדנא להכנת נרות מדונג

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: כל השנה למעט שבתות וחגים


צילום: יורם פז, מכוורת עמק חפר

מרכז מבקרים החדש שנפתח לאחרונה במכוורת עמק חפר מזמין אתכם לסיור בו תוכלו לחוות את עולמן המופלא של הדבורים. לאורך הביקור המודרך תעברו ב"מסלול הדבש", בליווי סרט המסביר כיצד הדבש נאסף ונאגר בכוורת ועל תהליך הרדייה והאריזה. בהמשך תערך הרצאה בליווי שקופיות על הדבש במקורות, כיצד הופך הדבש למקור אנרגיה זמין ועל מוצרי מכוורת מיוחדים כמו מזון מלכות, אבקת פרחים (פולן) ופרופוליס. לסיום תוכלו לצפות בכוורת זכוכית וללמוד מקרוב על המבנה של משפחת הדבורים וכן לסייר בבית האריזה ולצפות בתהליך אריזת הדבש.

הביקור כולל טעימות דבש והסבר על סוגי הדבש בהתאם למקור הפריחה הצופנית, וכן סדנה לילדים להפקת נרות מדונג דבורים. בסיום הביקור ניתן לרכוש סוגי דבש שונים ומוצרי מכוורת מחנות המפעל.

''בשונה מהמקובל במרכזי מבקרים, התכנים הותאמו כך שירתקו הן את המבוגרים והן את הילדים במטרה שכולם ילמדו על ענף הדבש ויעברו חוויה מיוחדת'' אומר יו"ר מכוורת עמק חפר, יורם פז.

מרכז המבקרים פתוח ליחידים ומשפחות בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:30-12:30
ביקורים לקבוצות במהלך השבוע בתאום מראש בטלפון: 04-6370105 ,050-5200250.

המחיר: 25 ₪ למבוגר ו-15 ₪ לילד.
* קניה ב-100 ₪ בחנות המפעל מזכה בכרטיס כניסה חינם
המכוורת כשרה וסגורה בשבתות וחגים.

מכוורת עמק חפר ממוקמת סמוך לכניסה לקיבוץ משמרות ליד פרדס חנה.

פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק מכוורת עמק חפר