הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



איך עושים יין ?


לקראת תחילת עונת הבציר, יקב הרי גליל בקיבוץ יראון מזמין אתכם להכיר את עולם היין מקרוב. היקב משלב בהווייתו תעשייה, חקלאות ותיירות וממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון ומומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. ביקב מצפה לכם חוויה משכרת בליווי סיור מודרך ומקצועי במסלול תהליך הכנת היין

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: קיץ 2013


מרכז המבקרים, צילום באדיבות: יקב הרי גליל

אוהבים יין? טבע? בילוי איכותי? יקב הרי גליל מעניק לכם הזמנה לחוויה. צאו למרחבי החופש הירוקים של הגליל העליון. סעו בדרכים המתפתלות, תיהנו מהנוף הגלילי עוצר הנשימה ומהטבע העוטף אתכם מכל עבר - עד שתגיעו ליקב הרי גליל.

בקרוב תפתח עונת הבציר בכרמי היין המשתרעים על אלפי דונמים בגליל העליון. עונת הבציר היא העונה הפעילה ביותר ביקבים בארץ, משאיות עמוסות נוסעות בין הכרמים ליקב ופורקות את הענבים. זוהי עונה בה ההתרגשות בשיחה, של התחלה חדשה שבה מתחיל התהליך הארוך של ייצור היין.  ביקב הרי גליל השוכן בלב הנוף הפסטורלי של פסגות הרי הגליל, מזמינים אתכם ללמוד על תהליך הכנת היין מהכרם ועד הכוס, על סוגי הענבים, הבציר וכיצד מכינים יין. כאן מצפה לכם חוויה משכרת: צפייה בתהליך קבלת הענבים מהכרם, סיור מודרך ומקצועי בין מיכלי הנירוסטה, באולם חביות עץ האלון בהן היין תוסס ומתיישן, צפייה בסרט העוקב אחר תהליך היווצרות היין כמעשה אומנות ותצפית פנוראמית מרהיבה לנוף הגלילי הנשקף סביב.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

יקב הרי גליל משלב בהווייתו תעשייה, חקלאות ותיירות, וממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון ומומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. המבקרים באזור יכולים לצפות בשורות ארוכות של גפנים המכסות את מדרונות ההרים המקיפים את קיבוץ יראון. היקב הוקם על פי תפיסה ארכיטקטונית חדשנית, בה ניתן דגש על שילוב מסלול למבקרים לאורך תהליך ייצור היין. בבניה נעשה שימוש בחומרים מודרניים כפלדת אל-חלד, בטון, זכוכית וחומרים מסורתיים כאבן ועץ אלון המבטאים שילוב בין חדש וישן תוך כדי יצירת דיאלוג עם נופו הפראי של הגליל.

ימים ושעות פעילות מרכז המבקרים:
ימים א'-ה' בין השעות: 09:00-17:00
יום ו' שעון קיץ בין השעות: 09:00-16:00
סגור בשבתות וחגים

מחירים:
סיור מודרך + טעימה 20 ₪
מחיר חייל/סטודנט/שוטר במדים/גמלאי 18 ₪
מחיר לילד (מגיל 6) 17 ₪
ניתן להזמין ארוחה חלבית לקבוצה של 20 איש ומעלה, בתיאום מראש, במחיר 105 ₪ לאדם.

כל יינות "יקב הרי גליל " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה בהשגחת הרב אברהם ד. אוירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה.

לפרטים נוספים: יקב הרי גליל - 04-6868748, www.galilmountain.co.il