הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



סוף שבוע אלטרנטיבי - טיולי אופניים ולינה בחאן השיירות


סופי שבוע עם רכיבת אופניים כולל לינה באוהלים, ארוחת ערב ובוקר במחיר מיוחד. חאן השיירות הממוקם דרומית לשדה בוקר, הפך למותג המרגש ומהנה אלפי משפחות וילדים מדי שנה. האתר הקסום בלב המדבר מציע לכם חופשה שכוללת אטרקציות רבות באזור הר הנגב

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: קיץ 2013



חאן השיירות בנגב מזמין אתכם לסוף שבוע אלטרנטיבי של רכיבה באופניים במדבר ובחיק הטבע בשילוב לינה באוהלים, ארוחת ערב ובוקר במחיר מיוחד. טיול האופניים ייצא מידי שבת משדה בוקר, שם ימתינו האופניים ששכרתם, ומדריך שייתן לכם הסבר על המקום ועל המסלול. הרכיבה נמשכת כשעתיים, היא בדרגת קושי קלה ומותאמת גם לילדים ולמשפחות. הרכיבה באזור צין הנמצא בין קיבוץ שדה בוקר למדרשת בן גוריון מעל נחל צין. באזור שטחי חקלאות של קיבוץ שדה בוקר ושטח שהוכרז לפני שנים מספר כגן לאומי.

המסלול המומלץ יוצא ממדרשת בן גוריון במסלול סימוני שבילים (אדום) שמוביל למנחת - מסלול המראות/נחיתות שנבנה עבור דוד בן גוריון (שסירב להשתמש בו) ומשם למיצד צין. מיצד רומי משוחזר שיושבי שמרו על חלק מדרכי הבשמים שעברו במקום. נעבור דרך האנדרטה לזכרו של איתן מינץ - חבר בגרעין לקיבוץ שדה בוקר שנהרג בדרכו לפטרה בשנת 1953 יחד עם ארבעה חברים. משם נמשיך ל"גבעת הפסלים" עליה ניצב פסלו של עזרא אוריון "אנשים" המורכב מפסי רכבת הניצבים באדמה. בנקודה זו תצפית מרהיבה על בקעת ונחל צין, על שיפוליו של רכס חתירה, על רכס חצירה ובראות טובה גם על הרי אדום. כאן מתחילה הדרך חזרה ברכיבה בשביל המסומן ירוק על שפת המצוק והטיילת המדברית למדרשה. ניתן לחזור גם בשביל המסומן אדום.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חאן השיירות, ממוקם דרומית לשדה בוקר בכביש לכיוון מצפה רמון. המקום הפך למותג המרגש ומהנה אלפי משפחות וילדים מדי שנה. האתר הקסום בלב המדבר מציע חופשה אלטרנטיבית מהנה ומאתגרת לכל המשפחה, הכוללת לינה באוהלים או במגוון חדרי אירוח, חאפלות וארוחות ליליות כשרות, רכיבה על אופניים, סיורי גמלים וסיורים רגליים באזור ובהם טיול לאור ירח בנחל חווארים - מסלול קסום ומרגש. מנהלי האתר ממליצים גם על טיול משפחות ובודדים לנאות המדבר הצוננת עין עקב, ולאטרקציות נוספות באזור. .

עלות לינה באוהל על בסיס חצי פנסיון הכולל ארוחת ערב (חפלה בדואית "מדפונה"), ארוחת בוקר והשכרת האופניים - 250 ₪ למבוגר ו-200 ₪ לילד (3-12). שדרוג הלינה בחדר כרוך בתוספת תשלום של 100 ₪ לאדם.
להזמנות והרשמה: 08-6535777 ובאתר www.shayarot.co.il