הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



הכל אודות היין - מסע בין כרמים ביקב הרי גליל בפסח


מסע מרתק בין כרמים וענבים, דרך חביות העץ, טעמי היין, הזנים, הליך היצירה. יקב הרי גליל החוגג 10 שנים להיווסדו, מזמין את כל בני המשפחה בחול המועד פסח

פורטל החקלאות הישראלי
תאריכים: 25-3-2010

מרכז המבקרים, יקב הרי גליל - קיבוץ יראוןיקב הרי גליל השוכן בקיבוץ יראון בגליל העליון, חוגג בימים אלה 10 שנים של יצירת יין, ומזמין את כל בני המשפחה בפסח למסע מרתק בין כרמים וענבים, דרך חביות העץ, טעמי היין, הזנים, הליך היצירה ועוד.

יקב הרי גליל, ממזג בין המאפיינים הייחודיים של הרי הגליל העליון והמומחיות רבת השנים בייצור יינות איכות. ליקב חמישה כרמים בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, נטועים בהרי הגליל העליון בסביבתו הקרובה של היקב והמבקרים באזור יכולים לצפות בשורות ארוכות של גפנים המכסות את מדרונות ההרים המקיפים את קיבוץ יראון.

בסיור ביקב ניתן לסייר במבנה הארכיטקטוני הייחודי שלו, המשלב רוח צעירה ו"היי טקית" על פי תפיסה ארכיטקטונית חדשנית. תוך שימוש בחומרים מודרניים כפלדת אל-חלד, בטון, זכוכית וחומרים מסורתיים כאבן ועץ אלון.

הביקור ביקב
היקב מציע סיורים בתשלום בתיאום מראש. הסיור משלב הליכה במסלול תהליך היצירה, החל מקבלת הגפנים ומיונם, דרך מיכלי הנירוסטה, חדר חביות עץ האלון, צפייה בסרטון, טעימת יינות מודרכת, תוך הסברים אודות היין, הטעמים, ההבדלים בין הזנים והתאמות לסוגי המזון ותצפית על הנוף הגלילי בליבו שוכן היקב.
בחנות היקב יינות, אביזרי יין, ספרות יין ומוצרים מתוצרת הגליל.
כל יינות "יקב הרי גליל " הינם כשרים למהדרין לכל ימות השנה
בהשגחת הרב אברהם ד. אוירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה

ימים ושעות פעילות מרכז המבקרים בחופשת הפסח
ערב החג- יום שני, 29 במרץ בין השעות 9:00-14:00
ימות חול המועד בימים רביעי-חמישי בין השעות 9:00-16:00
יום שישי: 9:00-14:00
ראשון: 9:00-16:00
שני- ערב חג: 9:00-14:00
היקב סגור בשבתות וחגים

מחירים
סיור מודרך + טעימה (כולל כוסית יין) למבוגר - 14 ₪
מחיר לילד (מגיל 6) חייל/שוטר במדים/גמלאי - 12 ₪
יקב הרי גליל, קיבוץ יראון, 04-6868748 , אתר האינטרנט