הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל ''טעם הטבע'' חוזר למשתלות יגור


אירוע התבלינים השנתי של משתלות יגור הוא פסטיבל קולינרי המציג את מיטב שילובי התבלינים במטבח המקומי. בין שבילי המשתלה ובגינות התבלינים יוקם שוק איכרים, ועל הבמה המרכזית יערכו השפים ארז קומורובסקי ומיקי שמו סדנאות על טהרת עשבי התיבול והתבלינים. בשטח המשתלות תתקיים פעילות לילדים הכוללת שתילת ירקות.

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 20-27.4.2013

"טעם הטבע", אירוע התבלינים השנתי של משתלות יגור שיתקיים בין התאריכים 20-27 באפריל, יציג את מיטב שילובי התבלינים במטבח המקומי. במהלך האירוע הקולינרי יתקיימו סדנאות בישול של השף ארז קומורובסקי והשף קונדיטור מיקי שמו.

בין שבילי המשתלה ובגינות התבלינים תוכלו להנות משוק איכרים הכולל דוכני מזון ואומנות. בשטח המשתלות תתקיים פעילות לילדים, הכוללת שתילת ירקות.

בשתי השבתות של אותו שבוע, יערכו השפים קומורובסקי ושמו סבב סדנאות של ריחות, טעמים ותבלינים ויציגו הכנת מגוון מנות על טהרת עשבי התיבול והתבלינים. המשתתפים בסדנאות יוזמנו לחבור אל השפים בהכנת המתכונים השונים תוך כדי שיחה והסבר על כל מנה, הסיפור מאחוריה ומרכיביה. בתום ההדגמה יועברו המנות לטעימת כלל המשתתפים.

לחן בין, מנכ"ל משתלות יגור: "המטבח הישראלי משלב את צמחי התבלין כמעט בכל מנה וצמחים אלה הם הנמכרים ביותר במשתלות בארץ. "טעם הטבע" מזמין את מבקרי הפסטיבל ליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים וכמובן להמשיך ולהתנסות בגידול צמחי תבלין בגינה ובבית ושילובם במטבח הפרטי. לאור ההשתתפות הרבה בשנים האחרונות, החלטנו השנה להרחיב את האירוע לשבת נוספת, כאשר במהלך השבוע שביניהן יתקיימו במשתלה מבצעי הנחות על מבחר צמחי תבלין".

הכניסה חופשית. שעות הפתיחה: 09:00-19:00
סדנאות השפים: ארז קומורובסקי 20/4/13, מיקי שמו 27/4/13 בשעות 12:00 ו-14:00
במהלך הפסטיבל מבצעי מכירה מיוחדים של צמחי תבלין.
פרטים נוספים.  04-9848108  www.yagurgan.co.il