הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל הצפרות הבינלאומי בעמק החולה 2012


בעונה זו מתמלא העמק בעופות נודדים וחורפים הגודשים את השדות, מקווי המים ושמי האזור. נדידת הציפורים בעיצומה ועמה חוזר פסטיבל הצפרות הבינלאומי בעמק החולה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 11-17.11.2012


לבן חזה, צילום: תומס קרומנקר

מחו"ל לחולה.. שלהי הסתיו היא אולי העונה היפה ביותר בשנה בעמק החולה. בעונה זו מתמלא העמק בעופות נודדים וחורפים הגודשים את השדות, מקווי המים ושמי האזור. פלא הנדידה מתרחש לנגד עינינו ומעל ראשינו ואנחנו רק צריכים לפקוח עיניים ולהסתכל. עשרות אלפי עגורים, שקנאים, דורסים, ברווזים ועופות אחרים העושים בעונה זו את דרכם לאפריקה, עוצרים כאן לחנייה ותדלוק ומזמנים לצפרים הזדמנות נדירה לחזות בעשרות מינים שונים של ציפורים.

פסטיבל הצפרות הבינלאומי הוא שבוע גדוש בסיורים ואירועים לצפרים וחובבי ציפורים מכל הרמות, מהארץ ומהעולם. במהלך השבוע מתקיימים סיורים לאתרי הצפרות הטובים ביותר בעמק החולה, אגמון החולה-קק"ל, הגליל, הגולן ומישור החוף הצפוני. מדי ערב תתקיימנה הרצאות מרתקות מפי מומחים מהארץ ומהעולם.

כמו בכל שנה החברה להגנת הטבע שמחה להציע מספר חבילות צפרות איכותיות לצפרים ישראלים מכל הרמות, המעוניינים לחוות שבוע של צפרות איכותית בהדרכה צמודה של טובי הצפרים בישראל. הלינה במסגרת החבילות היא במלון פסטורל בכפר בלום, על בסיס חצי פנסיון.

אתם מוזמנים לקחת חלק באחד מאירועי השיא של שנת הצפרות בישראל. המוני ציפורים נודדות מחכות רק לכם ועוד חוויות נדירות שלא תשכחו !
פסטיבל הצפרות יתקיים בתאריכים 11-17.11.2012

לחבילות הצפרות ופרטים נוספים לחצו כאן