הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''פסטיבל יין הקיבוצים'' ה-1


לראשונה בישראל, מיטב יקבי הבוטיק תוצרת הקיבוצים מכל הארץ יתאספו לערב אחד מיוחד במינו בו יוכלו להציג את מרכולתם ולהתחרות על ליבם וטעמם של חובבי היין. האורחים באירוע יזכו לחוויה ייחודית ותרבותית של יינולוגיה, קולינאריה, מוסיקה ואווירה טובה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 01-11-2012

בציר
בציר ענבים, צילום: יקב פתורה

פסטיבל יין ייחודי מסוגו - "פסטיבל יין הקיבוצים" יערך לראשונה בישראל בחודש נובמבר בקיבוץ זיקים. מיטב יקבי הבוטיק תוצרת הקיבוצים בישראל מצפונה ועד דרומה יתאספו לערב אחד מיוחד במינו בו יוכלו להציג את מרכולתם ולהתחרות על ליבם וטעמם של חובבי היין. האורחים באירוע יזכו לחוויה ייחודית ותרבותית של יינולוגיה, קולינאריה, מוסיקה ואווירה טובה.

כמיטב המסורת של פסטיבלי היין המכובדים בארץ ובעולם יסתובבו האורחים בין דוכני היקבים, יטעמו ויירכשו מעשרות סוגי היינות שיוצגו. בין מזיגה למזיגה יוכלו האורחים ליהנות מהופעה לייב של להקת ג'אז שתנגן ברקע, מדוכני סושי, גבינות של מחלבת בארי, מאפים, גלידות, שמן זית ועוד ולהתרווח על כורסאות שיפוזרו במתחם הפסטיבל.

יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון: "הקיבוצים שעוסקים בייצור יין עומדים במרכזו של הענף וחלקם אף מהווים את סמליו. לכן, היה זה אך טבעי לתת את הבמה ולארח בקיבוץ זיקים את מיטב היקבים מתוצרת קיבוצית. פסטיבל יין הקיבוצים מהווה את תחילתה של מסורת שנתית ואני מזמין את כל אוהבי היין להגיע וליהנות מהפסטיבל הראשון".

בין היקבים שישתתפו בפסטיבל: יקב אורטל, יקב רמות מנשה, יקב שדמה, יקב שיקויי געתון, יקב שניר, יקב יעלים, יקב פתורה, יקב כרמי נטופה, יקב אור הגנוז, יקב ענתות, יקב ירושלים, יקב שילה, יקב הר אודם, יקב מוני ועוד.

הפסטיבל יתקיים ביום ה' 1.11.12, בשעה 19:00 ברחבה המרכזית בקיבוץ זיקים.
עלות כרטיס כניסה 35 ₪ לאדם, כולל כוס יין יוקרתית לטעימות בלתי מוגבלות.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים בהנחה:
אתר עמותת התיירות "שדות שקמה הבשור" ובדף האירוע בפייסבוק.

פסטיבל