הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



בציר משפחות ביקב תבור


בציר ענבים בכרמים של יקב תבור, הכנת יין תירוש אישי, סיור מודרך ביקב וביקור בחנות. בדרך לצפון עוצרים לבציר משפחות ביקב תבור. כל יום בשעה 10:00 מסוף יולי ועד סוף אוגוסט

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 16-7-2012


 בציר משפחות ביקב תבור, צילום: יח''צ

בין גבעות ירוקות, גפנים וזיתים, למורדותיו של הר תבור, שוכן יקב תבור המייצר יינות איכות מן הכרמים המובחרים של אזור התבור, הגליל והגולן. גם השנה כבכל שנה עם תחילתם של ימי הקיץ, מבשילים האשכולות בכרמים והיקב יוצא לדרכו אל בציר חדש ומבטיח.

החל מחודש יולי ועד לסוף אוגוסט תתקיים מדי יום ביקב בשעה 10:00 פעילות "בציר משפחות". במסגרת הפעילות יצאו משתתפי "בציר משפחות" ממרכז המבקרים של היקב לכרמים, מצוידים במזמרות וסלים. לאחר הדרכה קצרה, תוזמן המשפחה לבצור את הענבים מהם תכין לעצמה יין תירוש.

עם החזרה ליקב תעבור המשפחה הדרכה על תהליך הכנת היין שלאחריה כל משפחה תכין את היין שלה החל משלב הדריכה על הענבים ועד לשלב הביקבוק והכנת תווית אישית.

לאחר הבציר יוזמנו המשתתפים לסיור מודרך ביקב המלווה בסרט אור-קולי וטעימות של תירוש לילדים ויין למבוגרים. מרכז המבקרים של יקב תבור כולל את חנות היקב, בה מוצעים למכירה מבחר יינות היקב, וכן אביזרים נלווים בהם כוסות יין, חולצי פקקים וכלי חידרור.

יקב תבור - כפר תבור
בציר המשפחות מתקיים בימים א'-ו' בשעה 10:00, במהלך יולי אוגוסט.
הפעילות מתקיימת אחת ליום, יש לתאם מראש לצורך הבטחת מקום.
עלות למשתתף: 30 ₪
לפרטים נוספים: 04-6760444, Shop@twc.co.il  או בפייסבוק